Note fondée sur 888 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
85 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2019 sur Expedia
The room the entire hotel was perfectly clean as expected when coming to this establishment
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2019 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Anonymous, Thank you very much for writing a review of our extended stay Candlewood Suites Richmond Airport. We look forward welcoming you again. Sincerely, Riitta S. General Manager
5 sur 5
par un voyageur de TAMPA

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 sept. 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Having a mini convent store.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Friendly staff, allowed early access to room
5 sur 5
par un voyageur de Fairfax Station

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
I like the fact there is a recliner in the room!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Estuve 4 días y jamás limpiaron la habitación
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Staff were polite and friendly. The motel was clean ond refreshing!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Had a queen room booked for weeks, show up and told that my room wasn't available so I was upgraded but not to worry because I wouldn't be charged for the upgrade.. the "upgrade" was being moved to a room with double beds and was expected to not only be happy about it but thankful that she didn't upcharge me. I asked repeatedly if there was any kings or Queens available and was told no My business partner who made his reservation several days after I did and arrived for check-in. 4 hours after I did was given a queen! Horrible experience! I hope the manager does something about the woman who does the nighttime check-ins. She has no business working in customer service anywhere
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
thin walls , but very cleans and beautiful rooms . staff was also very friendly
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels