Note fondée sur 963 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
78 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thanks for your recent stay at our property.We focus on providing a great experience for every guest and on providing value to you as well. From an improvement point of view, we look for specific areas of your experience that need improvement.Sincerely,Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mars 2023 sur Expedia
Personnel gentil et leslieux sont propre. Les matelas sont usés et creux donc pas très confortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mars 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for your review. We're happy to hear that you enjoyed your stay with us, and that the staff was friendly and helpful. We hope to see you again soon!Sincerely,Hotel Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2023 sur Expedia
Chambre propre et lits confortables. Bien situé et abordable. Bon rapport qualité/prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2023 par Hotel Manager., Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We're so glad to hear that you had a great stay!We aim to provide our guests with everything they need and more, and we're happy that you felt like we succeeded in meeting your expectations. We hope you'll come back soon!Sincerely,Hotel Manager
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 janv. 2023 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2022 par VD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how your stay was with us. Stay safe.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 déc. 2021 sur Expedia
Plus: chambre spacieuse. Moins: Nous avons choisi cet hôtel parce qu'un petit déjeuner était compris (tel qu'indiqué dans leur publicité). À notre arrivée, on nous informe qu'il n'y a que des breuvages et des fruits frais. Il s'agissait de notre 5ieme hôtel et tous les autres offraient un petit déjeuner. Beaucoup trop cher pour ce que cet hôtel offre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2021 par VD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how your stay was with us. We're sorry that we did not meet your expectations. I hope that you will come back and give us another chance to make it right for you. Stay safe
3 sur 5
par un voyageur

Pas fiable

Publié le 30 avr. 2015 sur Hotels
Nous avions réservé et prépayé, via Hotel.com, une chambre pour non fumeur. À notre arrivée, nous avons été informés qu’il n’y en avait plus de disponible. On a dû dormir dans une chambre pour fumeur.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Not as advertised, I was not advised the hotel was under going major renovations and building supplies and debris would be every where. Laundry, fridge and tv did not work properly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Sean, Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at our hotel. Your feedback is very important to us. I was concerned to see that you were not impressed with our property. We have noted all your concerns and share with the respective department action. We hope to see you again soon. Sincerely, Hotel Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ricky,Thanks so much for your 8 out of 10 stars ratings. I am delighted you had a nice experience with us. We're honored that we can satisfy a very large percentage of our guests each day. Hope you will stay with us again soon. We will be here for you whenever you need us again.Sincerely,Hotel Manager.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juill. 2024 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Judy,Thank you for the stay at our hotel. Our mission is to provide the best service and ensure that the guest rate us the most comfortable hotel in our area. Hope you had a satisfactory stay. We would like to know what we can improve to earn a 10 out of 10 rating Review on your next stay. We hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Manager