Note fondée sur 713 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2023 sur Expedia
La chambre était moyennement propre. Quelqu’un était passé par la. Odeur de pizza. Trace de chips par terre. Pas de poubelle dans la salle de bain. Bon arrivée tardive et fatigue, nous avons bien dormi. Calme.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur de Key Largo

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
The property needs TLC,. The sinks don’t drain properly, the room refrigerator doesn’t fit in the cabinets, etc. We have stayed here 3 times, and we will look for somewhere else on our next visit to Glen Allen Va.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
Good lighting and wide parking spots
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
I booked this property because they have an indoor pool. Upon arrival and check in I asked about the pool hours and was told the pool was closed for maintenance/repairs. I said this wasn’t disclosed during booking nor was it updated on their website. The woman shrugged and said oh well it just happened a few days ago. This is something that needs to be disclosed and updated and by looking at the state of the pool this was not a new thing. It seemed to have been this way and had I known I would’ve found another hotel with a working pool as my children were looking forward to swimming. The stay otherwise was very nice and everything was clean. I’d stay at this chain of hotels again they could do better with keeping the information updated.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
We booked this property for the pool/hot tub and because it was halfway home from a road trip. It was disappointing to check in and find the pool out of service. The bathtub acrylic was chipped and cracked. There were plenty of vacant rooms so it’s unclear why they would place guests there unless the rest of the rooms were similarly lacking maintenance.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
Room was clean but floor board damaged by the tub and tub had several chucks knocked out.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 août 2024 sur Expedia