Note fondée sur 205 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
52 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Hotels
Only one charging UBS charging connection and it was not working. Scanty breakfast selection
2 sur 5
par un voyageur

Needs improvement

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Toilet ran.. floor made weird noise when you walked on it. Had a weird smell
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
Non smoking room smelled like pure weed.. sheets and towels were stained and with other peoples hair, floor was sticky and the room stunk terribly.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Friendly staff!! Very nice bed and room. Thank you!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Sylacauga

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Customer service horrible, room nasty and out-dated, room/ hotel had a terrible order. I was over charged. Rate says $70 but i was charged over $100. Breakfast was very unsanitary! Owner walking around with socks on. I would not recommend this hotel!! Glad i didn’t have to stay long!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Outdated, rundown, dirty, smelled bad....we checked out early
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 11 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 juill. 2024 sur Hotels