Note fondée sur 923 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Très satisfaite!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 juill. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Émilie,Je vous remercie pour vos aimables paroles! L'équipe du Hyatt Place Richmond Arboretum est ravie d'apprendre que vous avez passé un séjour satisfaisant. Nous avons hâte de vous accueillir à nouveau bientôt !
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2024 sur Expedia
Très propre et bien entretenu.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Sébastien, c'est merveilleux de savoir que vous avez trouvé le Hyatt Place Richmond Arboretum impeccablement propre et bien entretenu. Nous vous remercions pour vos éloges et sommes impatients de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour mémorable dans le futur.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
We appreciate the feedback, Denis.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for this lovely rating, Marie-Pier!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Hyatt Place Richmond Arboretum. We'd like to share an even better experience with you soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 oct. 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback, Daniel.We strive to share an enjoyable experience with all of our guests. We hope to host you again soon so we can share a more memorable visit with you.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 mars 2023 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks, Cindy! It's outstanding your time at Hyatt Place Richmond Arboretum was fantastic. We can't wait until your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2022 sur Expedia
Installation très propre, seul bémol, peu de places assises pour le déjeuner.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 oct. 2022 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Merci pour la belle note, Marie-Bernard!Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour chez nous et que vous ayez apprécié la propreté de nos logements. C'est dommage que vous ayez eu de tels défis avec notre salle à manger. Nous sommes déçus de ne pas avoir pu répondre à vos besoins et résoudre le problème. Nous nous tenons à une norme plus élevée. Nous répondrons à votre préoccupation avec notre équipe de direction à l'avenir.Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt !
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 nov. 2024
I traveled to Virginia from Pennsylvania and was very disappointed with my stay at the Hyatt Place Hotel in Midlothian Va. I will never return again! As soon as we stepped into the elevator we knew that our experience was not going to be good. The carpet was dirty and the elevator smelled! The facility itself is old, dated and had not been renovated in years. The website pictures are deceiving! As soon as we walked into the room that “stale old water in the carpet smell” hit us immediately.The curtains were yellowing, dingy and had not been washed in years. The bed skirt was dirty & drooping. I noticed a thumb print smudge on the wall like possibly blood (?) The bathroom was so dim you could not see. The room carpet was vacuumed but dirty; my socks were gray by nightfall. They had a mini fridge but no microwave; and the one in the lobby was so old and outdated like they got it from a “Good Will”. And the worst part is that they charge you $8 a night for parking in the parking lot!! Where else were we going to park? When we objected they waved the fee. They charged me top dollar thru Travelocity! And It was not worth it! I chose the Hyatt because the name is suppose to be equated with a “superior quantity stay.” I chose this hotel over the Sheraton, the Hilton and the Hampton Inn which were in the area and gave a better rate. I probably could have gotten a better experience at the “Extended Stay” next door! Clean up your act Hyatt Place! Never again!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We truly appreciate your insights and sincerely apologize for the fact that our property did not meet your expectations during your recent stay. We understand how important a comfortable and enjoyable experience is for our guests, and we are committed to addressing any shortcomings.Your feedback is crucial as it allows us to identify specific areas where we can enhance our services. Please know that we deeply regret any inconveniences you faced, and we are dedicated to making the necessary changes to enhance the overall experience for our future guests. Thank you once again for your input.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Kayla, thank you for choosing Hyatt Place Richmond Arboretum. We’re thrilled you had such a positive experience with us. We strive to offer top-notch experiences, and your rating indicates we achieved just that. We look forward to your next visit!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
I liked everything about my stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jennifer, it’s great to know you had a pleasant stay at Hyatt Place Richmond Arboretum. The team looks forward to welcoming you back in the future.