Note fondée sur 934 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for rating your stay with us. We are so pleased that you enjoyed your time here. The team is always striving to meet and exceed our guest's expectations. Our staff is looking forward to serving you anytime in the future. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Un hôtel qui est correct pour une nuit, mais pas plus.
Il est évident que l’hôtel a été patché au niveau des renos. Aucun détenteur de fumée dans la chambre, mais étant au rez-chaussée, nous avions la possibilité de quitter via la fenêtre.
La balayeuse avait été lavée, mais le plancher était salle.
Draps propres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juill. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay with us. We are disappointed that we dropped the ball on meeting your expectations. The team will be taking appropriate measures to address any problems to prevent other occurrences. Our staff hopes to have the opportunity to better serve you in the future. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 13 juill. 2024 sur Expedia
Parfait avec un animal
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 juill. 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for rating your stay with us. We are pleased that you enjoyed your time here. The team is always striving to meet and exceed our guest's expectations. Our staff will be looking forward to serving you in the future. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 5 mars 2024 sur Expedia
Pet friendly fantastic!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay at La Quinta by Wyndham Richmond South. We are so pleased that you enjoyed your time with us. The team is always striving to meet and exceed our guest's expectations. The staff will be looking forward to serving you anytime in the future. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 26 mars 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 mars 2023 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay here at La Quinta. We are pleased that you enjoyed your time with us. We look forward to serving you the next time the need arises. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 31 mars 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2021 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mars 2020 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thanks for reviewing your stay at La Quinta by Wyndham Richmond South. We hope that you enjoyed your time with us and we hope to see you in the future to provide you exceptional service. Thanks again and take care!
par un voyageur
Publié le 12 nov. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2019 par Heather, Gestion de l’hôtel
Thank you for rating your stay at La Quinta by Wyndham Richmond South. As you know, we are working on the outside of the building at this time. We will be working on the inside in the future. We hope that you come back and see what we've done. Thanks again and take care!
par un voyageur
Mauvais
Publié le 9 août 2019 sur HotelsLa chambre ne correspond pas à ce que nous avions réservé,pas voulu rembourser pour aller ailleurs.bref service zéro
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2019 par Heather, Gestion de l’hôtel
I am sorry that you were unhappy with your stay. We are taking the appropriate measures to assure these types of problems are not created by the 3rd party. I hope you will continue to choose La Quinta for your lodging needs. Thanks so much and take care!