Note fondée sur 753 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
57 % des clients le recommandent
2,5 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,6 Confort de la chambre
2,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2023 sur Expedia
Très sale couverture sale, chambre de bain sale, rideau de douche sale…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2023 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Correct mais moyen

Publié le 2 sept. 2019 sur Hotels
Pour un arrêt d’une nuit en route ça va sans plus.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Tom, Gestion de l’hôtel
Thanks for your feed back.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 août 2018 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

HUMMMMM, douteux

Publié le 18 févr. 2015 sur Hotels
Très décevant, très mauvaise expérience. Première chambre, pas faite, deuxième chambre, lit brisé et finalement troisième OK mais très très ordinaire. Malgré tout la réceptionniste était polie et désolée, la douche de la 3e était bien, propreté des lits douteuse, TV pourrie. En fait bref très décevant.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
I didn’t stay there!! I was Sooo disappointed with the cleanliness!! It was terrible!! The bed had animal footprints, the sheets had black stains, the bathroom had mold on the walls and around the tub & the pillows had black stains and were cut open!
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Expedia
The room seemed nice at first glance but after looking at it a bit closer we saw that the cleaning was not up to par (spider webs in corners, around the bed frame, dead bugs on the ground, slimy floors (not sure what product they use to clean the floors but our socks were wet after 5 minutes) and our bedsheets felt really humid as though they had not dried them long enough. The water also had a hard time staying warm in the shower. We also got woken up at 4:00 am by the lobby phone ringing our room? That gave us a good scare. Not sure I would come back here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 oct. 2024 par Taj, Gestion de l’hôtel
sorry for the problems you face in your stay in our property
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Linda, Thank you for the amazing rating! Natalie #Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mark, Thank you for your rating. We strive to ensure every guest has a positive experience, and your feedback is important to us. If there is anything we can do to improve, please feel free to let us know. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Landry, Thank you for your rating. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. Your feedback is valuable to us, and we would appreciate hearing more about your stay so we can address any concerns you may have had. Please feel free to reach out to us.Kaur J. #team6