Note fondée sur 896 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 sur 5
79 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2024
Repeat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2024 par Management , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking the time to rate your recent stay at our property. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to rate your recent stay at our property. We look forward to seeing you again soon.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
It should be mentioned that it is close to the airport. Nice flooring but dirty, strong smoke odour even if it’s a nonsmoking room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Emilie, Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2024 sur Expedia
They accept pets and the staff is nice and friendly.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to rate your recent experience while staying at our property. We look forward to seeing you again soon.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
I would like to request a refund do to roach infested. I've spoken with the front desk and she said she will let maintenance know. I couldn't stay the whole night it was to many roaches crawling around,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Mr. BakerMy sincerest apologies for not exceeding your expectations during your brief stay with us. Please contact the hotel directly and speak with our property's GM in regards to your requested refund.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to rate your recent stay at our property. We look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to rate your most recent stay at our property, we look forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Hello Kahlif, Thank you for taking time to rate and post a review in regards to your recent stay at our property. We look forward to seeing you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Thank you for taking time to rate your most recent stay at our property, we look forward to seeing you again soon.