Note fondée sur 925 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 juill. 2024 sur Expedia
Correcte pour le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Toujana RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Cher Alain,Merci d'avoir pris le temps de répondre à notre enquête auprès des clients. Nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour au Red Roof Inn Richmond South. C'est formidable d'apprendre que les tarifs abordables vous ont plu, ce qui leur a valu une note de 3/5. Les commentaires de nos clients sont toujours les bienvenus chez Red Roof car nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services. Merci encore de partager vos commentaires avec nous. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau dans le futur.Sincèrement,ToujanaGestion du toit rougeSpécialiste RediResponse
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2024 sur Expedia
Un motel tranquille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Xao RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Salut Nader,Je tiens à vous remercier personnellement d'avoir partagé avec nous votre retour suite à votre expérience au Red Roof Inn Richmond South. C'était tellement gratifiant de voir que nous avons obtenu votre note de 4/5 grâce à notre emplacement calme. Red Roof s'efforce d'offrir à ses clients une expérience formidable, c'est pourquoi voir nos efforts porter leurs fruits nous a particulièrement plu.Merci encore pour votre avis. Il nous fera plaisir de vous accueillir à nouveau sous notre toit afin de vous offrir encore plus de beaux séjours.Cordialement,XaoRed Roof ManagementRediResponse Specialist
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
L’hôtel n’est pas bien entrenue. La personne à l’accueil avait l’air bête comme di on derangeait. J’ai demandé à voir la chambre avant ( mauvaise expérience la veille dans l’hôtel de Plattsburg) et elle a refusé. Elle était de mauvaise humeur. C’était pas propre et ça sentait pas bon. Alors je suis partie et suis allé ailleurs. Pour 38$ de plus dans un hôtel propre et avec du personnel courtois et un bin déjeuner…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juill. 2022 par Guest relation, Gestion de l’hôtel
Thank you for the information.
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2022 sur Expedia
Changer de chambre ; TV et climatisation ne fonctionnait pas.L'autre chambre etait bien.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 avr. 2022 par Guest relation, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn Richmond South.
I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.
Sincerely,
General Manager
Red Roof Inn - Richmond South
par un voyageur
Publié le 17 mars 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2020 par kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn Richmond South.
I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.
Sincerely,
General Manager
Red Roof Inn - Richmond South
par un voyageur
Qualité prix convenable
Publié le 1 févr. 2020 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
3 févr. 2020 par kp, Gestion de l’hôtel
Dear
Guest, Thank you for rating your recent stay with us, we certainly appreciate it. We are happy to have provided you with a wonderful experience, and we hope to have an opportunity to provide you with a five-star stay very soon Best Regards, Customer Care Team
par un voyageur de Montréal
Publié le 7 janv. 2020 sur Expedia
Sa location est parfaite
Par contre, manque de serviettes et personnels pas très débrouillard ni courtois
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 janv. 2020 par kp, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn Richmond South. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies.
At Red Roof, we strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to us. I want you to know that we are taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
par un voyageur
Publié le 4 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par fd, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn Richmond South.
I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.
par un voyageur
Confy and clean but unfriendly staff
Publié le 4 janv. 2020 sur HotelsRoom is clean and bed confortable. The service is not welcoming at all: no smile, no warmness, we speak through a window like we are at an ultra secure prison and can’t ear what the person said, had to ask a lot of questions because she wasn’t giving any explanation. No coffee until 7 in the morning in the hall. The reception could be refreshed and employees teached basics of customer service.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2020 par FD, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete our guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Red Roof Inn Richmond South.
I will make sure to share your comments with the rest of our team. Feedback from our guests is always welcome as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience. We look forward to seeing you in your future travels.
par un voyageur de Laval
Publié le 21 juill. 2019 sur Expedia
L’hôtel est très près de l’autoroute, c’est pratique pour dormir une nuit en chemin. Par contre il n’y a pas d’ascenseur, il faut monter les valises à la main.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2019 par ken, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Red Roof Inn Richmond South. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies.
At Red Roof, we strive to provide every customer with superior service; therefore your feedback is very important to us. I want you to know that we are taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence.
We appreciate you sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.