Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Personnel accueillant, accès à l’hôtel un peu difficile car à côté de l’autoroute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Cheikh, Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear our welcoming staff made a positive impression. We understand your concern regarding our location next to the highway and will take this into consideration for future improvements. We look forward to welcoming you back to Hampton Inn Ridgefield for an even better experience. Safe travels!Warm Regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 21 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Mohamed,Thank you for taking the time to rate your stay at Hampton Inn Ridgefield. We're sorry to see that your experience didn't entirely meet your expectations. We look forward to welcoming you back for an improved experience.Warm Regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
Good service
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Badr,Thank you for taking the time to leave us a 5-star review! We're thrilled to hear that you appreciated our good service. Your satisfaction is our top priority and your review reaffirms the hard work we put in every day. We look forward to welcoming you back on your next visit. Warm regards,Hotel Management
par un voyageur
Publié le 7 nov. 2023 sur Expedia
Room was nice . Not a lot of water pressure
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2023 par Anisa AGM, Gestion de l’hôtel
I am glad you enjoyed your stay and thank you so much your for your review, I apologize about the water pressure as well.Thank you,Anisa AGM
par un voyageur
Publié le 19 août 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2023 par Hampton Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to fill out our survey. We truly appreciate guest’s feedback on our services. At this property we strive for 9's and 10's. I'm so glad you enjoyed your stay with us and rating us so highly. It pleases us to know that you felt we had reached our standards during your stay. I will share your positive scores with the front desk staff. It is so important that every time you are here you are treated like family. We here, at Hampton Inn, hope you have a great week!
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 21 août 2022 sur Hotels
par un voyageur
Mauvais
Publié le 10 août 2022 sur HotelsOn a fait une demande pour nettoyer la chambre, même on a rempli une fiche à la demande de la réception et on l'a accroché sur la porte, mais ils n'ont pas nettoyé la chambre ni changer les serviettes ni ajouter savon ou autre. Quand j'étais voir le réceptionniste, il m'a désolé on manque du personnel.
par un voyageur
Publié le 3 mai 2022 sur Expedia
Hotel en carton, entendre les autres chambre baiser toute la nuit et leur musique
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2022 par Hampton Staff, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to provide feedback regarding your recent stay at Hampton inn-Ridgefield Park. We are saddened to learn of the challenges you encountered. My apologies for the issues you encountered.
par un voyageur de Lasalle
Publié le 13 janv. 2020 sur Expedia
Super weekend en famille. Hotel abordable et près du pont afin de traverser facilement à NY. Bon déjeuner, beaucoup de choix et le personnel est souriant et agréable.