Note fondée sur 516 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying at Staybridge Suites. We hope that you had a pleasant experience and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying at Staybridge Suites. We hope that you had a pleasant experience and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 août 2024 sur Expedia
Great for our one night stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback.
1 sur 5
par un voyageur

Dirty, unsafe and not good ambiance

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Checked in with my 2 year old and my husband and upon arrival the hotel was dirty, hallways smelled like weed, trash everywhere and we didn’t feel safe. We were traveling to Florida from texas. This is not a safe place for families. We ended up leaving and stayed at the Sheraton. Front desk was very nice but overall it was a traumatic experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Expedia
My kids and I enjoyed our stay. Very clean with friendly accommodating staff 👌
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback regarding your stay at Staybridge Suites JACKSON. We are committed to using insights like yours to continually enhance our guest experience.
3 sur 5
par un voyageur

Not satisfied

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
The room we had was not good at all. The air conditioning was poor, the toilets need repair and there were roaches. The lady who greeted us had great customer service and she really deserves recognition she is really the only reason we didn't make a huge deal about the lack of comfort. For $300 dollars a night I could have stayed in a better hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Hotels
Everything was great except the bugs. It’s like the place is infested with crickets. In a matter of 2 days, I killed 7 crickets. It just made me very paranoid to even be in the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback , We will pass on feedback to the concern department.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying at Staybridge Suites. We hope that you had a pleasant experience and look forward to welcoming you back in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Staybridge Suites, Gestion de l’hôtel
Thank you for your valuable feedback .