Note fondée sur 810 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2019 sur Hotels
Très bon emplacement. Petit déjeuner correct sans plus mais aussi froid que l'accueil.
par un voyageur
Central location but don't go economy!
Publié le 18 juin 2019 sur HotelsI have mixed feelings. The hotel has a splendid situation right in the old town and the young staff on the reception desk are both friendly and helpful. But the hotel's claim to four stars is hard to justify. The smarter rooms have irons, minibars and air-conditioning (no coffee-making facilities and no tissues in the bathroom) but the economy rooms are to be avoided. They have nothing but the basics. The room I was given (before being allotted a smarter room) had no bedside light and not even a bedside switch. I was offered a room with a minibar (but the airconditioning didn't work) before waiting a day to have airconditioning, which turned out to be impossible to regulate. The bank-card terminal was also out of order (and had been for some time). Only cash payments were possible. This could be a very nice hotel but for the moment it isn't.
par un voyageur
Publié le 17 mai 2019 sur Expedia
Hôtel convenable proche de toute commodité. Bien situé. Bon petit déjeuner.
par un voyageur
Publié le 28 avr. 2019 sur Expedia
très mauvaise literie, on sent les ressorts du matelas dans les côtes, moquette à changer absolument et tapisserie à rafraîchir. Mais hôtel très bien situé au centre-ville pour un prix tout à fait acceptable. Petit-déjeuner trop sobre
par un voyageur
Publié le 12 mars 2019 sur Expedia
L'hôtel se trouve au centre du vieux Riga, on peut tout faire à pied, le staff de l'hôtel est très jeune et très disponible. Les chambres sont propres et bien isolées, le petit déjeuner est copieux. Si je retourne à Riga, j'y retournerais!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you very much for staying in the Old City Boutique Hotel and sharing your positive experience with us and our other customers!
We are really glad our services have satisfied you and we will be happy to welcome you again in our hotel!
Kindest regards,
Reservation department
par un voyageur de Sedan
Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
Le lit pour le troisième adulte est un lit pliant alors que le tarif est le même pour les 3 personnes
Les lattes ne tiennent plus ce qui fait qu'en pleine nuit ce fût la chute et le reste du sejour s'est terminé avec le matelas à terre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mars 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you for staying in the Old City Boutique Hotel!
Please accept our apologies for the inconvenience regarding the extra bed. We are always ready to replace or fix any damaged thing in the room. We are thankful for letting us know about an issue.
Looking forward to seeing you again!
Kindest regards,
Reservation department
par un voyageur
Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest! Thank you very much for staying in the Old City Boutique Hotel and sharing your positive experience with us and our other customers!
Kindest regards,
Reservation department
par un voyageur
Publié le 11 mars 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you very much for staying in the Old City Boutique Hotel and sharing your experience with us and our other customers!
We hope to welcome you again in our hotel!
Kindest regards,
Reservation department
par un voyageur
Publié le 3 janv. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Kelly!
Thank you very much for choosing our hotel for your stay in Riga, and sharing your experience with us and our other customers!
We are looking forward to welcoming you in the Old City Boutique Hotel once again!
Kindest regards,
Reservation department
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2018 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2019 par Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Dear guest!
Thank you very much for staying in the Old City Boutique Hotel and sharing your positive experience with us and our other customers!
Kindest regards,
Old City Boutique Hotel