Note fondée sur 851 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Un hôtel de qualité avec un personnel à l'écoute. Dommage qu'il soit si proche de la route, du tram et du train. La première chambre était trop bruyante. Il n'y a pas eu de problème pour changer. Ensuite le séjour a été parfait. Le buffet du petit déjeuner est tout simplement extraordinaire avec des produits de qualité et un choix presque indécent ;)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Agneta Rāte, Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Christelle,Thank you so much for taking the time to leave us a 5-star review!We are thrilled to hear that you enjoyed your stay at Wellton Riga Hotel & SPA. We apologize for the noise in your first room but are pleased that we could quickly resolve it and make your stay perfect. It is great to hear you loved our breakfast buffet! Looking forward to welcoming you back to Wellton Riga Hotel & SPA!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

One night stay

Publié le 15 juill. 2024 sur Hotels
Very convenient location near the road station and not far from the center and 22 line bus stop (airport line). Big room with extra large bed
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 août 2024 par Roberts Karpis, Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Damien,Thank you so much for your wonderful review and perfect rating! We're delighted to hear that you enjoyed our convenient location and spacious room with the extra-large bed. Your kind words mean a lot to us, and we hope to welcome you back for another fantastic stay in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 déc. 2023 par Jekaterina Smirnova Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Johan!Thank you for taking the time to share your positive feedback. We're delighted that you liked our Wellton Riga Hotel & Spa!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 nov. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2023 par Jekaterina Smirnova Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier!Thank you for sharing your positive impressions! We're delighted to learn that your experience at Wellton Riga Hotel & Spa was enjoyable. Your satisfaction is our priority, and we appreciate your feedback. If there are specific highlights from your stay or any suggestions you'd like to offer, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay.Warm Regards
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2023 sur Expedia
Ensemble agréable, bien situé/ ala gare ferroviaire et routière En plein centre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Alisa Plasunova, Reception Team, Gestion de l’hôtel
Dear Anne,Thank you for taking the time to share your positive feedback about our hotel. We're delighted to hear that you found your stay to be a pleasant ensemble.Our central location near the train and bus stations is something we take pride in, as it provides convenience and accessibility for our guests to explore the city easily.We appreciate your kind words and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please feel free to let us know. Your comfort and satisfaction are important to us.Thank you for choosing to stay with us.Warm regards,Alisa Plasunova,Reception Team
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2023 sur Hotels
J’y suis allé deux soirs dans la semaine. Chambre avé ça AC et TV inopérant. Une réceptionniste en training froide et peu professionnelle. Bref un hôtel à éviter à Riga.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2023 par Aleksa Ārmane, Reception team, Gestion de l’hôtel
Dear Olivier,Thank you for choosing Wellton Riga Hotel & SPA!Thank you for sharing your feedback about your recent stays with us. We're truly sorry to hear that your experiences fell short of your expectations on multiple fronts. We deeply regret any inconveniences you faced due to the inoperative AC and TV, as well as the cold and unprofessional interaction with the training receptionist.Your comments are important to us.We value your input and hope to have the opportunity to make things right in the future.Best regards,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2023 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Frank,Thank you for your review! We are delighted that your stay at our hotel was enjoyable. We hope you had a wonderful time here and look forward to welcoming you again in the future. If you have any wishes or questions, please feel free to reach out to us. Have a great day!Best regards,Momots GeorgijsReception Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 déc. 2021 par Reception, Gestion de l’hôtel
Dear Abdenour! We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel&Spa for your stay in Riga! We are glad that you enjoyed the hotel and our services. Looking forward to welcome you again in Wellton Riga Hotel & Spa! Best regards, Reception team Anete Štekele.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2021 par FrontOfficeManager Anastasia, Gestion de l’hôtel
Dear Malivert We thank you that you have chosen Wellton Riga Hotel & Spa! We are happy to hear that you have enjoyed your stay with us and look forward to your return in our hotel upon your next visit to Riga!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2021 sur Expedia
Chambre bien agencée et très confortable Personnel à l’écoute et serviable Petit déjeuner problématique à certaines heures car pas assez de places … par ailleurs le vin pétillant au petit déjeuner n’est pas notre « tasse de thé » … peu de laitages, plats chauds attrayants mais pas très goûteux et digestes
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2021 par FrontOfficeManager Anastasia, Gestion de l’hôtel
Dera Guest, Thank you for choosing Wellton Riga Hotel&SPA as well as for sharing your experience with us and for all of your positive comments; we are trying our best to make our guest’s stay as pleasant as possible. We are very pleased to read that You have had a wonderful stay in our hotel and the team has been of assistance in making Your stay more comfortable. We have forwarded your comments regarding the breakfast to the Restaurant manager to improve the quality of it. We do hope you will give us another opportunity to welcome you in Wellton Riga Hotel&SPA as our guest. With kind regards Front Office Manager Anastasia Kuleshova