Note fondée sur 863 évaluations de clients

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3,9 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 août 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2022 par Motel 6 Rigby Management , Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for your review! We appreciate the positive feedback about our property! I am very happy you enjoyed your stay with us!
4 sur 5
par un voyageur

Très bon hôtel.

Publié le 21 oct. 2017 sur Expedia
Accueil sympa. Chambre spacieuse, propre et silencieuse équipée d'un frigo et de la wifi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2017 par Management, Gestion de l’hôtel
Joel, thank you so much for staying with us we appreciate your business and that you took the time to give us a review. We hope to see you again!
3 sur 5
par Nathalie

Correct

Publié le 7 août 2017 sur Hotels
Bien situé près de l'autoroute pour une halte courte.
1 sur 5
par Paul Benadjemia de France

Noisy/Bruyant !

Publié le 25 sept. 2014 sur Hotels
Bruyant, hôtel loin de tout, accueil pas affable ; sourires forcés, pas de petit déjeuner : bref, à éviter.
4 sur 5
par Masset de France

Bon hôtel sans plus

Publié le 5 août 2013 sur Hotels
Rien a redire sur la propreté et l'entretien mais hôtel avec peu de service et accueil peu chaleureux.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Good stay.
1 sur 5
par un voyageur

cancelation

Publié le 24 sept. 2024 sur Hotels
My revies was denied because I wasnt happy with my experience. Not wasting any more time BYE
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shelten, Thanks for your review, we really appreciate the support. Lilith#Team6
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Hotels
Hallway smelt like cat urine , so did the luggage trolly. Room was decently clean , sheets were good . Shower had no pressure , took a long time to get hot water . Staff was friendly
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6