Ratings based on 11 Guest Reviews

Hear it directly from our travellers
3.9 out of 5
67% of guests recommend
4.6 Room cleanliness
3.8 Service & staff
4.1 Room comfort
4.6 Hotel condition
TRAVELOCITY GUEST REVIEWS
Hear it directly from our travellers
5 out of 5
Recommended
for Couples
by A traveller from Scotland

Fantastic memories

Posted May 9, 2015 on Expedia
Pros: Vladimir went far above and beyond, providing directions and local insight to to make sure we got the very most from our sightseeing and adventures.
Location: Rila and its surrounding areas has so much to offer : Seven lakes, Rila Monastery, Stobski pyramids, wonderful hikes ...
We stayed in Hotel Centaur for four nights in August 2014, our time there added something magical to our trip and has given us wonderful memories. The hotel is owned and run by a mother and son team, who did so much to make us feel welcome and gave us a lovely taste of the local culture and cuisine.
4 out of 5
Recommended
for Everyone
by David from Uk

e.g. "Great hotel for a family"

Posted Aug. 5, 2013 on Expedia
Pros: Garden eating area under the grape vines.
Cons: Male owner.
Very pleasant accommodation and brilliantly helpful and kind woman owner - although the husband was somewhat miserable. But would recommend staying here if ever passing throughRila.
1 out of 5
by A traveller

Terrible noise from the restaurant below the hotel

Posted Oct. 18, 2017 on Expedia
The hotel itself is of a good quality. The rooms are spacious, clean and comfortable. Beds and shower are really good. The environment is great; with a view on the Rila mountains. Unfortunately all this is being 'wiped out' because of the unbearable noise from the restaurant below the hotel. The noise starts in the afternoon until midnight. We booked this hotel for 2 nights to take the first bus of 7.40 h to the Monastery. Obviously we went to bed early. We had a terrible night. If you don’t mind noise during the evening you can take this hotel. If peace and quiet are important for you, stay away from this hotel! There are still a few other options in Rila.
4 out of 5
by Laure from Paris

très bon rapport qualité prix

Posted Aug. 14, 2015 on Hotels
Une dame agée nous accueille. Elle ne parle pas anglais mais elle arrive à se faire comprendre. Chambre et salle de bain très propre. Rénovation récente de l'ensemble. Petit balcon. Très bien. 3 ou 4 places de stationnement en bas de l'hotel. Seul bémol : pas de bac de douche dans la salle de bain.
4 out of 5
by patrick from Rouen

Bon hôtel mais village triste

Posted Aug. 7, 2015 on Hotels
L'hôtel est très bien indiqué dès l'entrée du village de Rila. Il dispose d'un petit parking. L'accueil est très sympathique, voire chaleureux même si la personne qui nous reçoit ne parle pas anglais. Le prix de la chambre (très raisonnable) n'inclut pas le petit déjeuner.Celui ci est facturé en fonction de ce qu'on choisit sur la carte. La chambre est assez grande et très propre avec un grand balcon orienté vers le village. Situé à une vingtaine de kilomètres du monastère et proche des pyramides de Stob, cet établissement peut constituer une halte intéressante pour visiter la région.
5 out of 5
by Michel

This traveller left a rating score only Posted Jun. 5, 2015 on Hotels
4 out of 5
by Oleg from Москва

Места, которые следует обязательно посетить

Posted May 13, 2015 on Hotels
Доброжелательный персонал, готовность помочь в составлени маршрута посещения достопримечательностей, вкусная и бюджетная кухня. Практически центр Рилы, изумиельный вид окрестностей, пешая доступность всех мест.
4 out of 5
by A traveller from Norge

Posted Jun. 10, 2013 on Hotels
Perfekt for besøk på Rila klosteret. Litt lenge å vente på drikke til middagen som vi spiste om kvelden på hotellet, (den pleier å komme før maten, men her ventet vi vel 1 time før vi fikk drikke og mat samtidig).
4 out of 5
by A traveller from Toulouse

endroit paisible et typique

Posted May 18, 2013 on Hotels
Globalement impression favorable... Juste un conseil : lors de la réservation il était indiqué que le paiement de la chambre devait se faire avec la carte présentée pour la réservation. En pratique, on ne peut payer qu'en argent liquide (monnaie locale ou euros).... Donc mieux vaut le savoir (même s'il y a un automate dans le village)
5 out of 5
by A traveller from France

impeccable

Posted Apr. 27, 2013 on Hotels
Super accueil, les petits déjeuners sont très bons, les chambres sont impeccables, et les hôtes très serviables et aimables. Merci pour tout!