Note fondée sur 17 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Emplacement + Insonorisation -
Publié le 23 août 2018 sur HotelsBel emplacement sur la plage. Patron gentil et serviable. Animation et boutiques autour. Idéal pour jeunes enfants. Mais mauvaise insonorisation et literie moyenne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2018 par Luca Gazzoni, Gestion de l’hôtel
Cher famille Martinez bonjour de la mer Adriatique.
Nous vous remercions pour votre avis.
Nous sommes désolés que l'insonorisation de votre chambre ne soit pas suffisante, une insonorisation plus efficace est prévue lors des prochaines rénovations.
Pour ce qui concerne le parking, nous avons un service de navette gratuite de l’hôtel pour joindre le parking, notre navette part à chaque heure… je pense donc que le service est bien organisé.
Cordialement de la mer Adriatique.
Luca Gazzoni
par Antonio
à recommander
Publié le 9 juin 2016 sur HotelsPersonnel très disponible et gentil.
Chambre propre et bonne literie.
J'ai passé une nuit et bien reposé.
Pour ceux qui veulent choisir l’hôtel pour les vacances, l'emplacement est idéale car il était à coté de la plage et a une plage privée.
Bon rapport qualité/prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par Luca Gazzoni, Gestion de l’hôtel
Bonjour de la mer Adriatique. Nous vous remercions pour votre avis.
Nous espérons de vous revoir la prochaine année pour une vacance dans notre hôtel.
Salutations les plus cordiales de la mer Adriatique.
par un voyageur
Publié le 28 mai 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2018 par Luca Gazzoni, Gestion de l’hôtel
Thank You :-)
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Expedia
Hotel is very old. Everything is outdated.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Luca Gazzoni, Gestion de l’hôtel
Hello Feliks.We are sorry that our services and our kindness (despite your rudeness) were not enough to make you appreciate your stay in our hotel.I assure you that we also speak Russian and we understood perfectly the comments and sarcastic jokes that you exchanged with the family of your friends thinking that we did not understand, and it was very difficult for us to keep calm.I have rarely met such arrogant people who think that money can buy everything, even respect... you certainly have the wrong structure.P.S. It is better that I do not give a rating to your rudeness and arrogance.Greetings.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
In my opinion this hotel needs a big upgrade. Staff was so nice and friendly which make my experience much better, however for a four star hotel I expected more . Everything was quite old and it wasn’t as clean . I choose this hotel based on reviews which were good , but I think overall I will not recommend this place .
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Luca Gazzoni, Gestion de l’hôtel
Hello Justyna.We are sorry that our services and the renovated room we assigned you were not enough to make you appreciate your stay in our hotel.As you have read from other comments, many guests are satisfied with our hotel, the cleanliness, the services we offer, and have spent a wonderful stay in our hotel.I am sorry to contradict you, but we are very careful about cleanliness: we constantly clean the common areas of the hotel, unfortunately you stayed in a week in which many rude guests constantly made a mess (walking with dirty feet in the hotel) and probably, despite cleaning every 15 minutes, it was not enough.Kind regards.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Fantastic hotel at the beach. Everyone was so nice and friendly. Next time in Rimini we will book Estate again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 août 2024 par Luca, Gestion de l’hôtel
Thank you so much Peter for the wonderful review and for being our guests.We are happy that you fully appreciated your stay at Hotel Estate, our services and our kindness.We look forward to seeing you again for another wonderful stay at the seaside.Luca
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Es wurden Gebühren verlangt, Parken am hoteleigenen Parkplatz der 1 Kilometer entfernt war sowie für die Stranddecks die viel zu teuer waren, da waren wir sehr enttäuscht
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Luca, Gestion de l’hôtel
Guten Morgen Martin.Vielen Dank, dass Sie unser Gast waren.Es tut uns leid, dass Sie von der Gebühr für das Parken und den Strand enttäuscht waren, aber auf Expedia wird deutlich darauf hingewiesen, dass es sich dabei um kostenpflichtige Zusatzleistungen handelt.Die Parkkosten (20,00 pro Tag) für einen umzäunten, beleuchteten, videoüberwachten, mit Hagelschutzplanen abgedeckten Privatparkplatz und mit Shuttleservice erscheinen uns nicht übermäßig hoch.Selbst der Strandservice (20,00 pro Tag) für 1 Sonnenschirm und 2 Liegestühle ist nicht übertrieben, er ist 25 % günstiger als der Preis für den gleichen Service in anderen Strandeinrichtungen.Vielen Dank auf jeden Fall für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich für uns entschieden haben. Wir hoffen, Sie erneut bei uns begrüßen zu dürfen.
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Luca, Gestion de l’hôtel
Thank You Joachim, it was a pleasure to know you.We are happy that you fully enjoyed your stay in our hotel.We invite you to come back to visit us together with your wonderful family.
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Personalen på hotellet är super snälla och duktiga. Men själva rummet var inte så bra
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Luca, Gestion de l’hôtel
Thank You Yuliia.We are happy that you enjoyed your stay in our hotel and our kindness.We invite you to come back to visit us, next time we ask you to contact us directly and we will recommend a beautiful DELUXE SEA FRONT room or a ROMANTIC SUITE WITH HYDROMASSAGE TUB and we are sure that your holiday will be perfect
par un voyageur
Publié le 7 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juill. 2024 par Luca, Gestion de l’hôtel
Thank you Brian.We are happy that you enjoyed your stay in our hotel.