Note fondée sur 405 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
96 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,7 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Hôtel très agréable

Publié le 12 mars 2019 sur Hotels
Hôtel niché au creux de la New Forest, nos voyagions avec notre petit chien et avons été très bien reçu. Le personnel était très aimable et accueillant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Dave S, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, my French is poor but I am very pleased with the score! Thanks again, Dave
5 sur 5
par un voyageur

Perfect for a family or romantic getaway

Publié le 11 mars 2019 sur Hotels
It was our second stay at the High Corner Inn with our little dog. The room and service were great and the hotel very calm. No problem with the WiFi (our room was downstairs).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2019 par Dave S, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review, we are very pleased you enjoyed your stay. Many thanks, Dave
4 sur 5
par serge chaene de France

Bon hôtel

Publié le 22 juin 2016 sur Hotels
Très bien. Bonne restauration. Chien accepté. Grand parking. Route caillouteuse très longue pour accéder à l'hôtel
4 sur 5
par Richard de Bordeaux

Vaut le détour !

Publié le 8 juin 2015 sur Hotels
Nous sommes arrivé tard (vers 23h15). Le patron, charmant, nous attendait et nous a proposé une bière bien méritée. La chambre était spacieuse et très propre. Et du fait qu'on partait tôt le lendemain matin, le patron nous a préparé un plateau avec fruits et céréales (thé & café dispo dans la chambre). L'hôtel est en plein "New Forest", un coin charmant et tranquille, assez loin des villes. Bref, nous avons passé un moment très sympa dans un cadre génial !
5 sur 5
par un voyageur

Overnight stop over.

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Delightful surprise in the middle of the national park. Excellent food in this quaint and quiet location.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Eloise and the High Corner Inn Team, Gestion de l’hôtel
Jake, thank you so much for the high rating. We value feedback from our guests and it is always nice to know that we have guests satisfied with their stay with us. We will pass the review on to the rest of our team as well. See you again soon.Eloise and the High Corner Inn Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Eloise and the High Corner Inn Team, Gestion de l’hôtel
John, thank you so much for the high rating. We value feedback from our guests and it is always nice to know that we have guests satisfied with their stay with us. We will pass the review on to the rest of our team as well. See you again soon.Eloise and the High Corner Inn Team
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
A lovely location in the middle of the New Forest. Nice rooms but bathroom in need of some TLC and a bath with shower attachment not really fit for showering, as no shower curtain so water everywhere. Ask for a room with walk in shower. Hairline crack in sink which could easily have been filled. Reasonably clean although bedside lights could do with a dust inside shades. The start of mould on ceiling above bed. Just a bit of care and attentin required. Saying that it was nicely decorated and the bed was very comfortable. The food over priced for what you got - nearly £19 for a burger and chips. Poor service the evening we had dinner and gave up on the idea of dessert after waiting 20 minutes for the menu and then another 20 minutes for someone to take our order. Breakfast was chaotic as one member of staff trying to do everything and we did feel for her as guests went for breakfast at the same time. Waited over 30 minutes for meal and it came with out hash browns as they had run out and the food was cold. We did not have time to wait for another one and decided to give breakfast a miss on the 2nd morning. Our complaint with regards food was taken on board and a refund given but a disappointing stay over all.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Eloise and the High Corner Inn Team, Gestion de l’hôtel
Jane, we are truly sorry for the experience you had and that it wasn't a great one. We would love to get in contact with you.Eloise and the High Corner Inn Team