Note fondée sur 529 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 30 avr. 2024 sur Expedia
Parfait
par un voyageur
Publié le 16 janv. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 17 sept. 2023 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 août 2023 sur Hotels
Excellent séjour !!!!
par un voyageur
Publié le 13 août 2020 sur Hotels
Hôtel sublime. Emplacement exceptionnel. Chambre vue mer magnifique. Personnel très professionnel et très agréable. Service général et de restauration un peu limité mais ceci était dû à la situation sanitaire.
par un voyageur
Publié le 20 janv. 2019 sur Hotels
calme - tranquillité - le matin jusqu'à 13h00 ensuite il ne faut pas rester - trop de monde trop de bruit
petit déjeuner excellent - personnel aux petits soins
diner idem - très bon je recommande
le personnel très agréable - disponible - à l'écoute
très bien placé
une des plus belles piscines de ipanema avec une vue fantastique
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2018 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 30 mai 2018 sur Hotels
Hotel, très surfait hormis la vue depuis la piscine et la décoration par P Starck, on a plutôt affaire à un hotel 3 étoiles au prix d'un palace.
Environnement bruyant, mauvaise insonorisation,, espace exigu...
Restaurant quelconque malgré un service parfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juill. 2018 par Cristiana Kastrup, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Antoine,
Firstly, I would like to thank you for your visit to the Hotel Fasano Rio de Janeiro.
I am sorry for not having achieved the level of quality that we strive for. Rest assured that we, at the Hotel Fasano Rio de Janeiro, highly value our guests and that your feedback is analyzed and taken into consideration.
As a member of The Leading Hotels of the World, the Hotel Fasano Rio de Janeiro continuously strives to meet and exceed your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us.
Thank you again for sharing your experience and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
Sincerely,
Cristiana Kastrup
General Manager
par un voyageur
Amazing stay
Publié le 23 avr. 2018 sur HotelsThe location is perfect - which drew me to the hotel to begin as this is right in front the beach in Ipanema and 10 minutes walk to Copacabana, but, the attention by the staff and the welcoming and gorgeous area, at first glance, was the first attention getter for us. The bar and the roof top area with the pool turned out to be a great place to relax and take in the beauty of Ipanema and, the convenience of the Concierge and front desk was great without being intrusive. I had the pleasure of attentions like chocolate sweets, fruit, Thanks to the staff for this amazing stay. Damien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 mai 2018 par Cristiana Kastrup, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Damien,
Thank you for your visit to the Hotel Fasano Rio de Janeiro. I also appreciate the time you took to give us feedback about your stay with us.
As a member of The Leading Hotels of the World, the Hotel Fasano Rio de Janeiro continuously strives to meet and exceed your needs and expectations.
I look forward to serving you again in the future.
Sincerely,
Cristiana Kastrup
General Manager
par marc de Namur
Perfect room, service, food and localization
Publié le 27 avr. 2016 sur Hotelsall perfect!!! Will come back again at Fasano.