Note fondée sur 795 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Je m'attendais à mieux...
Publié le 18 déc. 2021 sur HotelsDans un quartier peu intéressant proche d'un outlet. Pas de restauration autour sinon le Hilton en face peu intéressant. Difficile de trouver l'entrée... La chambre était grande, peut être un peu vieillissante. Cuisine complète avec lave vaisselle. Pas de service de chambre.(tous les 3 jours). Très bon pdj. Bien dans l'ensemble. Je m'attendais à mieux malgré tout...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2021 par Lauren K, Gestion de l’hôtel
thank you for sharing your experience with us! I appreciate your feedback as it allows us to make further improvements to our property. We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 4 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2020 par Front Desk Supervisor , Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Residence Inn Long Island East End and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Riverhead.
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2018 sur Hotels
Très bon hôtel presque neuf avec une belle piscine et bain à remous.
Situé dans une zone commerciale près d'un Outlet
par un voyageur
Publié le 5 nov. 2024
par un voyageur de Watchung
Publié le 27 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 24 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Great experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Yelva,Thank you for staying with us and for your feedback. We're glad you had a great experience. We hope to welcome you back to Residence Inn Long Island East End soon for another great stay.Residence Inn Long Island East End
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Front Desk were great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Annabelle,Thank you for being our guest recently. Our team is committed to providing high-quality guest service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. It was truly a pleasure having you here, and we hope you return soon.Sincerely,Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 19 août 2024 sur Expedia
I television in the bedroom was inoperable. Since I need the tv to sleep, I had to sleep in the living room which was uncomfortable resulting in barely getting any sleep which was particularly troubling since I was in town for my uncle's funeral.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Rhonda,Thank you for sharing your experience. We're sincerely sorry to hear about the issue with the television and the discomfort it caused, especially during such a difficult time. This is certainly not the experience we want for our guests, and we will address this issue promptly. We appreciate your feedback and hope to offer a more comfortable stay in the future.Sincerely,Hotel Manager