Note fondée sur 294 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 sur 5
80 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review, Latoya! We are happy you had a good experience. Visit again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 août 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you, Michael for the top rating! We hope to host you again
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Exceptional
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you Leivona for your review! A pleasure to host you, come back soon
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
Everyone we encountered were extremely personable and helpful. They were very friendly and truly made our stay. Quick checkin and out. The property is very modern, quiet and clean. Great location. We will definitely stay again! Next time longer :)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you for such a kind review! We look forward to hosting for your next visit. Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
What a review! (Thank you) We hope to host you again. Cheers!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! Hope to host you again soon
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
We are sad to learn that we didn’t meet your expectations. Your feedback is incredibly valuable to us, and we’d love to hear more about how we can improve. Please let us know what specific areas we can focus on to enhance our service. Thank you for giving us the opportunity to improve!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Thank you for a great review! We hope to host you again
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juin 2024 sur Expedia
Very very disappointed that restaurant and bar were no longer available
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juin 2024 par Danielle, Gestion de l’hôtel
Yes, we had to close the doors on the in-house restaurant back in October .. We do hope you were able to enjoy other delicious options right on our Main Street & make the most of your stay. The restaurant will be open again after June. Cheers!