Note fondée sur 883 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Horrible !

Publié le 18 oct. 2022 sur Hotels
Horrible ! Comment oser louer une chambre qui sent l’humidité avec une salle de bain qui sent les égouts ????!! De plus L’accueil a été très froid ! Heureusement nous avons demandé à changer de chambre et la personne de l’accueil (qui avait changé) a accepté. C’est le seul motel à 2 étoiles aussi mal insonorisé …. Tous les motels 6 sont moins que moyen (on en a testé 3!, c’est fini)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
The staff was nice and helpful. The room was small and clean, it had the essentials for a short stay. There was no mini refrigerator.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Omar, We appreciate for your kind words and positive feedback! Your satisfaction is our top priority and knowing that we succeeded in providing you with a wonderful experience means a lot to us. We truly value your feedback and appreciate you sharing your experience with us. We cannot wait to welcome you back soon for another visit.Kaur J. #team6
4 sur 5
par un voyageur

Rodeo

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
The lady (on 8/24 @ 5pm) at the front counter was great! Room didn’t smell quiet non smoking, sheet seemed stained
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team , Gestion de l’hôtel
Hi Tammy, We appreciate your fantastic review! It is incredibly rewarding to hear that you had such a positive experience during your time with us at Motel 6/Studio 6. Our dedicated team is committed to ensuring that every guest feels valued, so receiving your feedback means a great deal to us. We are already looking forward to your next visit, and we are determined to make it just as enjoyable as the last. If there is anything else we can do to enhance your next stay, please do not hesitate to reach out. Your satisfaction is our top priority.Kaur J. #team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Disappointed in my stay

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Very uncomfortable drug addicts everywhere felt very unsafe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mario,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 août 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
I could not stay the night here. The mattress and sheets were filthy. I did not even want to sit in the chair.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jackie,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2024 sur Expedia