Note fondée sur 874 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Horrible !
Publié le 18 oct. 2022 sur HotelsHorrible ! Comment oser louer une chambre qui sent l’humidité avec une salle de bain qui sent les égouts ????!!
De plus L’accueil a été très froid !
Heureusement nous avons demandé à changer de chambre et la personne de l’accueil (qui avait changé) a accepté.
C’est le seul motel à 2 étoiles aussi mal insonorisé …. Tous les motels 6 sont moins que moyen (on en a testé 3!, c’est fini)
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Overall good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
U can see where the door frame was kicked in. It was popped out and u can see outside the door, my son room. Someone was on his ps4 when we was gone. And there was writing in the shower above the shower head. Flooring was bad. U can feel where its damaged under the wood flooring. In alot of places. Its sad when i had to put things infront of the door because i felt unsafe there. Plz fix ur rooms and property. Bad parking spaces.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We appreciate you taking the time to share your feedback with us. We regret the recent challenges you encountered while at our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we are truly sorry for not meeting your expectations. We would like to get a better understanding of the concerns you have so that we can promptly address them. Please do not hesitate to contact us at your earliest convenience. Your feedback is of great value to us as we continuously work towards enhancing our offerings and providing the best possible customer experience. Once again, we apologize for any inconvenience this may have caused. We sincerely hope to make amends and earn back your trust.Nancy Y.#Team6
par un voyageur de Los Angeles
Publié le 1 août 2024 sur Expedia
Sketchy unsafe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lawrence, We’d like to apologize for falling short where safety is concerned. The safety of our guests is our highest priority, so rest assured we’re giving this the attention it deserves. Natalie#Team6
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
We appreciate your generous review! It really makes our day. Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word. We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
It’s was nice staying here with my family
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Mirna,We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!Maz K.#Team6