Note fondée sur 71 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,5 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 26 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Thierry,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Party outside our room.
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Expedia
It was a convenient affordable place to stay while in Riverton.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kim, Thank you for positively rating your stay! Natalie #Team6
par un voyageur
Good service
Publié le 16 août 2024 sur HotelsGentleman who checked me in was great.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Natalie #Team6
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
BEDBUGS! The room was so nasty dirty, the bathroom smelled like something died down the drain, the walls in desperate need of paint. I checked the bed by pulling up the covers revealing a very stained mattress and at least one bedbug. We immediately left after being there for minutes. The staff was accommodating and provided a full refund, no questions asked. If they had, I have a video of the bug scurrying on the mattress.
The neighborhood felt very sketchy with people loitering on each corner, an adult circling the parking lot and area on a pedal bike appearing to scope out the vehicles. We didn't even park there for concern our vehicle and trailer would be vandalized.
We just wanted a place to sleep as we passed through after a long day of driving.
We kept on driving, and I recommend you do too.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
I heard some quarrel at night. Outdated place. Bad smelling trash can on balcony.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Barbara,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
par un voyageur
Publié le 28 juill. 2024 sur Expedia