Note fondée sur 9 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
4,7 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 oct. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 avr. 2021 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2020 sur Expedia
The door knob was broken, the bathroom hose was broken. And I get a call from the hotel accusing me of breaking them.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 nov. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 oct. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par Mohammed Nassreddin , Gestion de l’hôtel
Our valued guest .. Warm greeting from Makeen Homes by Warwick. Thank you for sharing your experience regarding your stay with us. Please be noted that your comments and evaluation is our concern . looking forward to welcoming you again at Makeen Homes By WARWICK
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2019 par MOHAMMAD Nassreddin, Gestion de l’hôtel
Our valued guest . Warm greeting from Makeen Homes by Warwick. Thank you for sharing your experience regarding your stay with us. Please be noted that your comments and evaluation is our concern a. looking forward to welcoming you again at Makeen Homes By WARWICK
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2019 par Mohamed Nassreddin, Gestion de l’hôtel
Our valued guest Ms. Aysha .. Warm greeting from Makeen Homes by Warwick. Thank you your review regarding your stay with us. Please be noted that your evaluation is our concern looking forward to welcoming you again at Makeen Homes By WARWICK
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 févr. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2019 par Management, Gestion de l’hôtel
Our valued guest Mr. Zaid.. Warm greeting from Makeen Homes by Warwick. thank you for sharing your experience regarding your stay with us. Please be noted that your comments and evaluation is our concern and looking forward to welcoming you again at Makeen Homes By WARWICK