Note fondée sur 37 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 nov. 2016 sur Hotels
bad surprise to find the hotel closed , thanks hotels.com to inform
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mars 2024 sur Expedia
I really enjoyed my stay at this hotel. I was mesmerized by how spacious it was. Big rooms and lots of amenities (stove, fridge, blow dryer, kettle, etc). It did feel like a palance in many ways. The breakfast was spectacular and the coffees/teas were delicious! Lovely staff. They were kind, courteous and super accommodating!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 mars 2024 par Manger, Gestion de l’hôtel
Thanks
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 janv. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 janv. 2024 sur Expedia
they changed my booking and transfer me to another hotel near them and made me to pay more than i booked
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2023 par bader, Gestion de l’hôtel
thanks
1 sur 5
par un voyageur

Not clean at All

Publié le 21 janv. 2023 sur Hotels
Not clean at all with a horrible smell. The place did not see safe to stay in. I check out after exactly 30 min.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2023 par pos, Gestion de l’hôtel
can u sent for us ur details to check this room
5 sur 5
par un voyageur

Accommodating for families

Publié le 28 mai 2022 sur Hotels
Clean, great service. They also provided us mattresses for the floor for our kids to sleep on. Breakfast had things my picky kids eat, including scrambled eggs (made on-demand), corn flakes (with cold milk), pita bread + jam, watermelon, and juice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2022 par BADER, Gestion de l’hôtel
THANKS
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 déc. 2021 par المدير العام , Gestion de l’hôtel
السلام عليكم ضيفنا العزيز نرجو ارسل الملاحظات التي مريت بها اثناء الاقامة علما بانه تم ترقيت حجزك الي غرفه vip وتم اخباركم بذالك لذا نرجو تحديد ايم المشكلة بالتحديد
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 août 2019 sur Expedia