Note fondée sur 622 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 déc. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2023 sur Hotels
Tout est ok
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par cheri, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2018 sur Hotels
Pour le moment hotel en renovation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2018 par Gary Purvis. VP of Operations, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us. We are int he process of renovations so please visit us again to see our improvements.
5 sur 5
par mario

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 mai 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
It accomplished what I needed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 oct. 2024 sur Expedia
Friendly staff
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
I ordered this hotel in a hurry because we lost power due to hurricane Helene. It went off 10am Friday and was not expected until 11pm Sunday night. My mom is a double amputee, diabetic, uses oxygen and when we got to the hotel and she’s being unloaded from the only handicapped vehicle I could find in the city, I’m being told that they don’t rent to locals. Nowhere on the Hotels.com, their website or anywhere that it said they don’t rent to locals. The clerk at the front desk said she’d call her GM, but it was past his bedtime and didn’t answer. I managed to get another hotel, but I wouldn’t have wasted my time if yall don’t rent to locals. What’s going to happen when a major emergency or disaster happens? We going to let people suffer while there’s all those empty rooms that people were looking to “rent” for a couple days for health and safety reasons. I will be taking this further. Unacceptable and despicable behavior knowing what the city had been thru the past few days with the wind and rain and flooding. Horrible way to treat people.