Note fondée sur 32 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
50 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,5 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

déception

Publié le 23 janv. 2017 sur Expedia
positif: lits confortables, internet fonctionne bien. déception: micro-ondes défectueux et sale, draps usés, baignoire à rénover, mini lavabo, déjeuner minimaliste, réception derrière une vitre (quasi anti-balles).
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Needs upgrading for cost of room. Worth $35 maybe.

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Check-in was confined to a grungy tiny room with a window separating guest from staff, and no access to a sitting room. Took very long. The bedroom had no carpet, no door mat, the sink is in the bedroom not the bathroom, the shower has no tub, and there's no coffee maker. Towels are super thin. Need to invest more in upgrades to warrant $70/night.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 mai 2024 sur Expedia
Todo bien
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 mai 2024
The staff was very attentive and helpful. The room accommodations were sparse, but adequate. Considering the cost, it served the purpose for 1 night.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 févr. 2024 sur Expedia
A little noisy at night music in car
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2023 sur Expedia
It was clean. However the outside and surrounding area was filthy, The entire establishment needs a major do over.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 juill. 2023 sur Expedia
I would stay here again and recommend family and friends
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2023 par Sunny, Gestion de l’hôtel
Thank You
5 sur 5
par un voyageur

Great no frills motel

Publié le 13 mars 2022 sur Hotels
Very reasonable price for an overnight stay. Clean and friendly staff. Made my stay relaxed. I slept well.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2022 par Sunny, Gestion de l’hôtel
Than You
1 sur 5
par un voyageur

Bug bites and smokiness

Publié le 12 janv. 2022 sur Hotels
I received bug bites to my face head and hand. I was promised a non-smoking room and received a room full of smoke. Even the linens smell of smoke which showed me they were not even washed before I arrive there. And the sheets had sand in them.