Note fondée sur 930 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 janv. 2022 sur Expedia
propreté et désuetude des meubles, on ira plus à cet endroit qu'on adorait avant
par un voyageur
Publié le 19 janv. 2020 sur Hotels
par un voyageur
allez ailleurs
Publié le 8 janv. 2020 sur Hotelschambre veille et salle de bain à refaire, forte odeur de tapis humide dans les corridor. mur de piscine sale... déjeuner correct sans plus. prix élevé pour l état en general.
Le lobby est beau et propre.
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2019 sur Expedia
Facile d’accès, mais l’éclairage autour est déficient.
Chambre propre bon lit linge.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2019 par Lauren, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us at Hilton Garden Inn, Roanoke Rapids! We enjoyed having you and look forward to welcoming you back. Safe Travels!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Thanks for the 4/5 rating, Christopher!We're happy you had such a lovely stay at Hilton Garden Inn Roanoke Rapids! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Only problem was that i didnt get the same answers from the ladies at front deck. I called and employee sid that i could add the hot bar to the price of the room. When i showed up to check in i was ready to pay for the hot bar, and than i was told i couldn't. I had three rooms that now had to go out for breakfast. Was an inconvenience and changed are plans.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Mark, thank you for sharing your positive rating! We are thrilled you enjoyed your stay at Hilton Garden Inn Roanoke Rapids and hope to welcome you back soon.
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Robert, we're thrilled you enjoyed your stay at Hilton Garden Inn Roanoke Rapids. Thank you for the perfect rating. We look forward to hosting you again soon!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
N/A
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Customer Service, Gestion de l’hôtel
Jacqueline, thank you for sharing your feedback. Your insights are important, and the team will continue to work hard to ensure a quality experience for all our guests. We welcome the opportunity to serve you again in the future.