Note fondée sur 935 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mai 2024 par Linton RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Renee, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I were delighted to see your 4/5 score following your stay. Our goal is to provide a clean and comfortable stay for all our guests and we’re proud to have achieved that with your visit. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Linton Red Roof Management RediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 avr. 2024 sur Expedia
Qualité moyenne
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris un moment pour laisser un commentaire, Ralph. Le personnel et moi-même du RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS apprécions votre note de 4/5. Cependant, vous avez indiqué que vous aviez reçu une qualité moyenne dans notre hôtel. À l'avenir, pensez à ajouter des commentaires plus détaillés sur votre séjour à votre enquête pour nous faire savoir ce que nous faisons bien et ce que nous pouvons améliorer.Sachez que nous vous apprécions en tant qu'invité et apprécions vos commentaires. Nous espérons que vous nous donnerez l’opportunité de vous offrir un séjour encore meilleur lors de votre prochaine visite dans la région.Very truly yours,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2024 sur Expedia
Chambre de bain en mauvaise état, et état de la chambre en général médiocre…. Déjeuner : yogourt, toast pas de beurre, cafe, céréale et dessert…. Pas de protéine… dernière fois!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2024 par Carla RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Chère Kathleen,Merci d'avoir pris le temps de partager vos commentaires concernant votre expérience au Red Roof Inn Roanoke Rapids. Nous nous efforçons d'offrir à tous nos clients une expérience positive qui reflète le confort de la maison et nous sommes déçus de constater que votre séjour n'a pas été idéal en raison de la situation que vous avez décrite en reclassant le mauvais état de la chambre ainsi que de la salle de bain et que le Le petit-déjeuner ne vous convenait pas car il ne contenait pas de protéines. Chez Red Roof, vos commentaires sont très importants pour nous, alors merci de les partager.Nous comprenons que votre expérience globale a été bien en deçà de vos attentes et nous nous engageons à apporter des améliorations pour garantir que cela ne se reproduise plus. Nous espérons avoir l'occasion de vous servir à nouveau dans le futur et de vous offrir le séjour exceptionnel que vous méritez.Sincerely,CarlaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Bonne qualité/prix près de la 95
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 avr. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Merci d'avoir pris le temps d'écrire sur votre expérience au RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS. Manon, je suis heureuse d'apprendre que vous avez trouvé notre hôtel de bonne qualité et pratique, et que vous avez été satisfait des prix. Vos commentaires encourageront tout notre personnel alors que nous nous efforçons d'améliorer continuellement la qualité de nos services et d'offrir à nos clients tout le confort de la maison.Nous apprécions votre confiance, Manon, et avons hâte de vous revoir bientôt à Red Roof, où nous pourrons continuer à vous offrir un bon séjour à un prix abordable !Sincerely,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 avr. 2024 par Kamaria RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Guy, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I are disappointed to see your 2/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay, should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,Kamaria Red Roof Management RediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Mario, Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I appreciate your 3/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests. On your next stay, should you have any issues while at Red Roof, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip! Sincerely, Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 janv. 2024 par Dannielle Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Marc, Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical to Red Roof as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.We aim to deliver a positive experience for all our guests and we're happy you were satisfied with your stay. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely, Red Roof Management
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
Smelly room , smelly halway. This hôtel needs a lot of refreshing to be up to par. Never again red roof… everywhere in USA!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 janv. 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Michel,Thank you for the feedback following your recent stay at our hotel Red Roof Inn Roanoke Rapids. We are sorry you had a less than satisfactory experience, prompting your 2/5 rating. We strive to provide guests with the best customer service and all the comforts of home, so I am disappointed to read the encounter you described regarding the possible lack of cleanliness of the room and the odor of the hallway not being to your liking. We deeply regret the negative experiences you encountered as this is nowhere near the standard we strive to uphold. Your feedback is important to us and your comments will be shared with our Red Roof management in an effort to address these concerns.It would be our pleasure to have you stay with us again in the future to show you our positive strides taken to enhance your experience with us.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 janv. 2024 par AdraineRediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Yursi,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip at Red Roof.Sincerely,Red Roof Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2024 par Adraine Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Benoit,Thank you for taking a moment to complete our survey. The staff at the RED ROOF INN ROANOKE RAPIDS and I appreciate your 4/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.On your next stay should you have any issues while with us, please contact our front desk immediately so we can take care of the issue to ensure your satisfaction. Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip at Red Roof.Sincerely,AdraineRed Roof ManagementRediresponse Specialist