Note fondée sur 697 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2020 sur Hotels
Water coming from tap is not very clear. Tried to take a bath, but water was so brown . . . . In shower, selector of temperature was not working properly. I took a shower with a very very high temperature.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mars 2020 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, thank you for your feedback. when we reopen our hotel, we will certainly get this rectified. Regards Rama
3 sur 5
par un voyageur de Paris

Publié le 27 nov. 2018 sur Expedia
Hôtel qui ne reflète pas un hôtel 4 étoiles au niveau du confort et des services
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 nov. 2018 par Rama, Gestion de l’hôtel
Cher invité, Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires à la suite de votre visite récente au Mercure Norton Grange Hotel & Spa. Je suis désolé que votre expérience n'ait pas répondu à vos attentes. permettez-moi de vous présenter mes excuses les plus sincères. J'espère que cette expérience étrange ne vous empêchera pas de revenir à nous. Nous sommes impatients de vous accueillir dans un avenir proche. Meilleures salutations Rama Arimilly. Directeur général
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 avr. 2018 sur Hotels
overall good experience, except for poor cocktails and food in the bar and poor service when weddings are there at the same time
3 sur 5
par Alexander de Ottawa

Chambre Excellente - Nourriture Horrible

Publié le 7 mars 2016 sur Hotels
Repas du soir: Quantité trop petite. Je demande très épicé et j'ai reçu non-épicé Petit déj: Je ne sais pas combien de temps ils ont laissé la nourriture là mais c'était dégelasse! J'ai payé 10£ et j'ai pas pu manger :( Vaut mieux manger ailleurs. Sinon le service était ok et la chambre était super bien!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Room not very well kept
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Rama , Gestion de l’hôtel
Dear ChrisThank you for taking time to share this review, further to your recent stay here with us.we look forward to welcome you back in near future. Best ReagrdsRama ArimillyGeneral Manager
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear AshvinThank you for taking time to share this 3 star rated review further to your recent stay here with us.we look forward to welcome you back in near future.Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rama , Gestion de l’hôtel
Dear Robert Thank you for taking time to share this review further to your recent stay here with us.We look forward to welcome you back in near future.Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 sept. 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear NaailaThank you for taking time to share this 3 star rated review further to your recent stay here with us.We look forward to welcome you back in near future.Best RegardsRama ArimillyGeneral Manager
2 sur 5
par un voyageur

Room to improve

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
The room was in disrepair. Damage doorframe and broken sink from an old tap
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 sept. 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear JonathanThank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Manchester Norton Grange Hotel & Spa. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Mercure, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Rama Arimilly General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Rama, Gestion de l’hôtel
Dear RabiaGood MorningThank you for this 4 star review further to your recent stay here with uswe look forward to welcome you back in near futureBest RegardsRama ArimillyGeneral Manager