Note fondée sur 866 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 mai 2023 sur Expedia
Nous avions réservé 10 mois à l’avance avec expédia du a un événement majeur à Rochester. A l’arrivée, il n’avait pas notre réservation.
par un voyageur
Publié le 18 mai 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 août 2019 sur Expedia
Belle chambre propre et toute les commodités nécessaires en plus du petit déjeuner inclus.
par un voyageur
Publié le 7 mai 2019 sur Expedia
Personnel tres sympathique, serviable, agreable
C rst tout xxxxxxx
par un voyageur
Publié le 28 nov. 2024
The Breakfast was great, the pool was well maintained, staff was great and attentive overall excellent experience!
par un voyageur
Quality Counts!
Publié le 7 oct. 2024 sur HotelsOur stay was amazing! Great friendly staff, clean, modern room, and a really decent breakfast!
You get what you pay for. We had zero issues with our stay at the Hampton Inn.
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Location was good. The bathroom wasn’t clean. Mould around bathtub, toilet seat was cracked, floor wasn’t clean, and no exhaust fan.
Air conditioning unit controls were not working.
Room wasn’t refreshed for second day, no clean towels or face cloths, garbage cans weren’t emptied. Fridge cupboard door wasn’t able to close. Light burnt out beside the bed. One of the beds squeaked. Never stayed at a Hotel for more than two days where the room wasn’t refreshed for the second day. Had to wait an hour for the clean towels after calling down to the front twice to ask them. When they delivered the towels, they had a long hair strand on the towels when I was handed them and pointed it out to the person and he didn’t no what to say or do. No coffee second night and the following morning breakfast. Unbelievable.
I’ve stayed at this location several times before with family and I’m a die hard customer of Hampton Inn’s. This was a real disappointment. Not up to Hampton Inn’s standards. I will definitely be contacting head office.
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
par un voyageur de Haines city
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia