Note fondée sur 945 évaluations de clients

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3,1 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,2 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Poignée de porte cassée, et support dans la salle de bain aussi. Pas du tout insonorisé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Serine, We regret to hear about the issues you experienced during your stay. Your feedback will be shared with our team to improve our services. We strive to ensure all guests have a comfortable stay and appreciate your understanding as we work to address these concerns.
4 sur 5
par Lucie de Trois-Rivières

Voyage eh moto

Publié le 20 juill. 2017 sur Hotels
Accueil exceptionnel de la préposée le mardi 18 juillet en soirée.
4 sur 5
par Richard

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 juill. 2016 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Not a useful hotel from this brand

Publié le 19 oct. 2015 sur Hotels
Due to the Colombus day week all the hotels were overbooked and I choose this hotel for this well known brand (I stay often to them). But this hotel was the worst I know from this brand. One evening when I come back from work the warm water was almost cold and I wasn't able to take a shower. I ask the maintenance and he told me that I have to wait that the water tank warmup again. The next morning the temperature was almost as cold as the previous evening so I decided to leave. Breakfeast was nice only the Sunday and quasi inexistant for the other days
4 sur 5
par LISE

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 août 2015 sur Hotels
3 sur 5
par Dave de chicoutimi

Publié le 26 juill. 2015 sur Hotels
Bien compte tenu du prix payé
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 déc. 2014 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 janv. 2025
It was nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2025 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sharvon,We are pleased to hear that you had a pleasant stay at our hotel. If you have any further feedback or suggestions, we encourage you to share them with us for future improvements.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Amandeep, We're sorry to hear that your experience did not meet expectations. Please feel free to reach out to us with any specific feedback you may have so that we can address your concerns and improve our services for the future.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 oct. 2024 sur Expedia
you can put lipstick on a pig, but its still a pig. You'll see many examples of how they make it look like its a premium hotel but its an expensive two star. busted hotel cart, the wrap is peeling off the quarter round. Why didn't they just paint the quarter round. hallways are dark. should of stayed at a best western
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tai,We appreciate your feedback on your recent stay with us. We aim to provide a comfortable stay for all our guests and will take your comments into consideration for future improvements. Thank you for bringing these concerns to our attention.