Note fondée sur 941 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,3 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Lucie de Trois-Rivières
Voyage eh moto
Publié le 20 juill. 2017 sur HotelsAccueil exceptionnel de la préposée le mardi 18 juillet en soirée.
par Richard
Publié le 19 juill. 2016 sur Hotels
par un voyageur
Not a useful hotel from this brand
Publié le 19 oct. 2015 sur HotelsDue to the Colombus day week all the hotels were overbooked and I choose this hotel for this well known brand (I stay often to them). But this hotel was the worst I know from this brand. One evening when I come back from work the warm water was almost cold and I wasn't able to take a shower. I ask the maintenance and he told me that I have to wait that the water tank warmup again. The next morning the temperature was almost as cold as the previous evening so I decided to leave.
Breakfeast was nice only the Sunday and quasi inexistant for the other days
par LISE
Publié le 2 août 2015 sur Hotels
par Dave de chicoutimi
Publié le 26 juill. 2015 sur Hotels
Bien compte tenu du prix payé
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2014 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024
Thumbs down
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Tyra, We're sorry to hear that your experience didn't meet expectations. Guest feedback is valuable to us for improvement. Please reach out to our management directly to address any concerns you may have.
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Very nice suite
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello JOHN A,We appreciate your positive feedback on the suite you stayed in. Should you have any more comments or suggestions, please feel free to reach out to us. Thank you for choosing to stay with us!
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Junya,We're delighted to hear you had a pleasant stay with us! We hope to welcome you back soon for an even better experience!
par un voyageur
Publié le 19 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Michael,We are thrilled to hear that you had a wonderful stay at our hotel! If you have any further feedback to share, please do not hesitate to contact us. We look forward to welcoming you back soon!