Note fondée sur 615 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Doreen
Publié le 14 août 2017 sur Hotels
Super belle ville. De l'hôtel tout est facilement accessible
par un voyageur
Publié le 14 juin 2015 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2016 par Ryan, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
par un voyageur de Fergus Falls
Publié le 15 oct. 2024
Staff was very friendly and a fast check in.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay. We are pleased to hear you had a pleasant experience.
par un voyageur
Average
Publié le 25 août 2024 sur HotelsOverall goid. Staff friendly. Property is dated. Room had water spots on ceiling and bed mattress are old and uncomfortable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay. Your feedback is important and has been shared with our entire team.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
We appreciate your feedback and are happy to hear you had a good stay.
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay. We hope to see you again should you return to Rochester.
par un voyageur
Publié le 15 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay. We are pleased to hear you had a positive experience.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Staff was very kind. Facility and room clean. The chair outside in smoking area needs to be fixed.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay. We are pleased to hear that you enjoyed your stay. We will get someone to look at the chair! Thank you for bringing it to our attention.
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The quietness was important as my daughter had surgery at the Mayo and needed to rest.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your recent stay. We are pleased to hear you had a positive experience.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Jolene Groski, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review your recent stay. We appreciate the feedback.