Note fondée sur 921 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 16 juin 2024 sur Expedia
Dejeuner supposé compris presque rien a manger,pas de cafetière dans la chambre ni tasses,ni verres.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 juin 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear JEAN-PIERRE, We appreciate you taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry for the disappointment you experienced with the breakfast options and the lack of amenities in your room. Please be assured that your comments have been shared with our team, and we are fully committed to making the necessary improvements. We would be delighted if you would consider staying with us again, allowing us the opportunity to provide a more enjoyable experience.Sincerely,Hotel Management
par un voyageur
Notre pire nuit dans un hôtel
Publié le 27 oct. 2019 sur HotelsHôtel qui accepte les chiens. Le plancher était collant où il y avait de la tuile. Cheveux dans la douche. Draps tachés de petits ronds de sang. Chien qui jouait avec un jouet dans la chambre au-dessus de nous pendant la nuit. Air climatisé qui fait beaucoup de bruit (ça aurait pu aider mais impossible de laisser la fan à « on »)... donc part et arrête continuellement. Seul point positif est la responsable de l’hôtel. Je ne voulais pas lui parler tellement notre nuit a été horrible mais elle voulait savoir ce qui n’allait pas. Elle nous a remboursé notre nuit sans qu’on ne l’ait demandé. Ne couchez pas là si vous n’avez pas de chien. Avons couché une nuit pendant notre trajet routier.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
We apologize and regret the inconvenience you encountered in your room. Your feedback is of utmost importance so it has been discussed with our housekeeping and maintenance department in an effort to improve our service levels moving forward. We are also sorry your sleep was disturbed by noise from nearby guests. Our front desk is available to resolve issues, and we are sorry we were not aware of the noise problem as we would have been happy to try and resolve the issue or move you to another suite. We urge you to choose us again as we are confident your next stay will be a much better one.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 27 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
We are very disappointed that we failed to deliver the exceptional stay you deserved. We never want to disappoint our guests in any way, and we would like to extend our sincere apologies for your experience. We hope you will return so we can make it up to you.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 4 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 avr. 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for choosing our hotel. We were disheartened to see the rating and sincerely apologize for not living up to your expectations. We value your business and truly hope you will give us another chance to prove that we are committed to providing an excellent experience.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 16 mars 2019 sur Expedia
Room located on ground floor near lobby and elevator was very noisy.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2019 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. Although you had an overall pleasant stay, we are sorry for the noise issue you encountered. Should you stay with us again please request a room in the quietest area of the building, and we'll do our best to honor your request.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Publié le 28 févr. 2019 sur Expedia
Endroit bien situé plusieurs restaurants dans les alentours
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 mars 2019 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for being our guest. Although you liked our ideal location and overall had a pleasant stay with us, we are sorry if you had any inconvenience. On behalf of everyone here, we invite you to revisit us for an even better experience.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Cafard et coquerelles
Publié le 3 déc. 2018 sur HotelsNous avons dû déménager trois fois à cause des coquerelles qui se promenaient dans les chambres. Nous aurions aimé changer d'hôtel mais nous avions déjà payé directement à Hotel.com et l'hôtel nous renvoyait à votre service dont le numéro de téléphone était introuvable sur le site via ma tablette. Ce n'est pas évident! Nous avons enfin réussi à vous rejoindre et nous avons obtenu 30$ de compensation. Nous aurions plutôt préféré changer d'hôtel.
Quant à la cuisine complète, il n'y a rien dans les chambres. Il faut demander tous les éléments de la cuisine dont nous avons besoin. Le hic est que certains éléments étaient manquants.
Quant au déjeuner continental, il faut l'oublier. Selon la réception, nous n'en avions pas, malgré que l'information était indiquée sur la réservation.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 déc. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your review with us. Please accept our apologies regarding the negative experience you had during your stay at our hotel. We work hard to provide our guests with a pleasant experience, and obviously we fell short of this. Thank you for bringing the in-suite unwanted guest situation to our attention. We have our pest control company scheduled to treat the room and the property today. We hope we will have another chance to show you our hospitality in the near future.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur de Laval, Qc
Publié le 26 oct. 2018 sur Expedia
Il a fallu attendre 10 minutes pour voir quelqu'un a la reception. Par la suite on nous assigne une chambre non nettoyee. Nous donne une autre chambre, seul les draps du lit ont ete change, salle de bains malpropre. Tres decu de mon experience
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2018 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Johanne, it was disappointing to read your comments concerning your stay at our hotel. Delivering well-maintained accommodations and excellent service has been our aim, and we apologize for having failed in this attempt. Your feedback highlights the areas we need to improve our game at, so it’s been discussed with the front office team to ensure we deliver top-notch services going forward. Please give us another opportunity to provide you with a better experience on your next stay.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Trop cher !!!
Publié le 8 oct. 2018 sur HotelsLits deformes, wifi compliqué pour ne pas dire non connectable... Décevant pour le prix...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 oct. 2018 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Eric, thank you for staying at our hotel. We are very sorry for the issues you experienced during your time with us. However, we are for the issue you experienced due to the internet connectivity. Our service provider has been made aware of the problem and we are working to ensure we have the proper connectivity throughout the hotel. We hope you will consider a future stay as we would welcome the opportunity to regain your trust.
Sincerely,
Hotel Management
par un voyageur
Agréable
Publié le 7 déc. 2017 sur HotelsAgréable et conforme à nos attentes.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2017
Thanks for staying with us! Appreciate the 5-Star review!