Note fondée sur 471 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,9 sur 5
74 % des clients le recommandent
2,9 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 mai 2024 sur Expedia
Bonne endroit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Francis,Thank you for staying with us at Quality Inn and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 avr. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 avr. 2023 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Jean,Thank you for staying with us at Quality Inn and for sharing your glowing feedback. We love it when our Guests notice the hard work and dedication that our staff puts into making these memories. Looking forward to welcoming you back at the soonest and we are confident that you will see an even better version of during your next stay.Thank you,Sincerely,General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank You Nicole for sharing your opinion with us. We are extremely happy to hear you had an enjoyable stay with us at Quality Inn & Suites. We strive to deliver a fund and unique local experience and to make you feel well taken care of in each and every stay. We will greatly appreciate you sharing your thoughts on Hotels.com as well. If you hadn't the chance to do so yet, as we are committed to a high satisfaction level and want everyone to be aware of this We hope to see you with us again soon! Sincerely, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

bonne étape

Publié le 25 août 2019 sur Hotels
Bon hôtel, bonne literie, chouette piscine, bon pt-dej,prix intéressant.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2019 par Brenda, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review!
3 sur 5
par un voyageur

hôtel ordinaire

Publié le 10 janv. 2019 sur Hotels
Hôtel qui manquait de propreté. Par contre, à proximité de la I-77
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 janv. 2019 par John H., Gestion de l’hôtel
Nous sommes désolés que vous n'ayez pas été satisfait de la propreté de votre chambre. Je veillerai à ce que mon personnel d'entretien fasse un meilleur travail à l'avenir. Merci pour votre retour.
3 sur 5
par un voyageur

Voyage d'affaire

Publié le 29 mars 2018 sur Hotels
Trajet Floride, Province de Québec.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 avr. 2018 par jonnousc, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback.
4 sur 5
par Martin

bien sur bord d autoroute

Publié le 15 nov. 2017 sur Hotels
bien pour une nuit de passage
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2017
Gracias por tus comentarios. ¡Te veremos pronto!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Sincerely,General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Sincerely,
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Sincerely,