Note fondée sur 843 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 sur 5
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2023 sur Expedia
Taches survles draps, mais grandes chambre et personnel gentil
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2023 par April T -- Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Delphine:Thank you for taking the time to review your stay. I would like to apologize on behalf of our entire team for failing to meet your satisfaction needs. We hope you will give us another chance to provide you with an exceptional experience next time. Your feedback is very important to us!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2023 sur Expedia
Perfect location for our roadtrip
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juin 2023 par April T -- Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Sebastien:Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent Rock Springs Clarion Hotel stay. We are pleased that you found our hotel agreeable. We would love to host you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Bon rapport qualite prix

Publié le 13 juin 2023 sur Hotels
Hôtel tres agréable. Petit déjeuner satisfaisant et piscine ok. Tres bon rapport qualité prix. Dommage que dans l'environnement il y ai des sans abris. Cependant il y en a dans beaucoup d'endroits.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2023 par April T -- Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Christiane:Thank you for your feedback regarding your recent Rock Springs Clarion Hotel stay. We hope to host you again in the future!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 sept. 2024 par Tamara N., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Rock Springs Clarion Hotel. We appreciate your feedback and the perfect score! We would love to host you again the next time you are in the area. Travel safely!
5 sur 5
par un voyageur de cary

Publié le 30 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 août 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Rolando:Thank you for staying at the Rock Springs Clarion hotel. We appreciate your feedback and the perfect score! We would love to host you again the next time you are in the area. Travel safely!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024
Easy in and out. Great room. Great pool . And by far the best Breakfast I have had at a hotel. 5 stars all around
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Ronald:Thank you for staying at the Rock Springs Clarion hotel. We appreciate your feedback and the perfect score! We would love to host you again the next time you are in the area. Travel safely!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 juill. 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Kea:Thank you for staying at the Rock Springs Clarion hotel. We appreciate your feedback. We would love to host you again the next time you are in the area. Travel safely!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Tamara N., Gestion de l’hôtel
Thank you for staying at the Rock Springs Clarion hotel. We appreciate your feedback and the perfect score. We would love to host you again the next time you are in the area. Travel safely!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Does not have restaurant and bar as amenities state
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Sarah:Thank you for taking the time to review your stay. I would like to apologize on behalf of our entire team for failing to meet your satisfaction needs regarding our lack of restaurant and bar. We hope you will give us another chance to provide you with an exceptional experience next time. Your feedback is very important to us!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2024 sur Expedia
Nothing to share
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 juin 2024 par Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Betty:Thank you for taking the time to review your stay. We enjoyed having you here and we hope you choose to stay with us again the next time you are in our area. Thank you for your business!