Note fondée sur 139 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
4,0 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2023 par Chrissy - Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot Emmanuel!
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2022 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 14 août 2022 sur Hotels
L’endroit est agréable, le restaurant, la terrasse et la piscine sont top mais malheureusement notre chambre était exiguë, datée et surtout il n’y avait pas de vraie fenêtre, la seule donnait sur une allée passante de l’hôtel donc rideaux toujours tirés… dommage…
par un voyageur
Publié le 1 mai 2018 sur Hotels
Très grande chambre de 45 m2. Possibilité de se faire à manger. Bon restaurant. Ambiance très chaleureuse.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2018 par Badhotel Rockanje & Brasserie Lodgers, Gestion de l’hôtel
Merci beaucoup pour votre avis positif. Nous avons hâte de vous revoir bientôt dans notre hôtel! Cordialement, Badhotel Rockanje & Brasserie Lodgers
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Chrissy - Manager, Gestion de l’hôtel
Dankjewel Robert voor de mooie reviewcijfer
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Mooie omgeving, op loopafstand van strand.
fijn zwembad, perfect om even af te koelen.
het appartement is prima voor een nachtje of 2. Enige minpunt is de geur die er hangt, beetje muffig.
prima bedden.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chrissy, Gestion de l’hôtel
Beste Martine, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je hebt genoten van de mooie omgeving en het zwembad om even af te koelen. We nemen de opmerking over de geur zeker mee en gaan hier meteen mee aan de slag. Hopelijk zien we je nog eens terug voor een ontspannen verblijf aan het strand! Vriendelijke groet,
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chrissy, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot Michael for your great review!Hope to welcoming you again soon:-)
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chrissy, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your 4-star review! We're glad to hear you had a positive experience and appreciate your feedback. We're always striving to improve, so if there’s anything we can do to make your next stay even better, feel free to let us know. We hope to welcome you back soon!
par un voyageur
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Wir waren dort nur für eine Nacht, da kann man das Ganze schlecht einschätzen.
Gegessen haben wir auswärts
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chrissy, Gestion de l’hôtel
Vielen Dank für Ihre Bewertung! Auch wenn Ihr Aufenthalt kurz war, freuen wir uns, dass Sie bei uns waren. Vielleicht haben wir bei Ihrem nächsten Besuch die Gelegenheit, Ihnen noch mehr von unserem Service zu zeigen. Wir hoffen, Sie bald wieder begrüßen zu dürfen!
par un voyageur
Geen waar voor je geld
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsDe appartementen in het Duingebouw zijn vreselijk. Ondanks de mooie foto's. Veel stof dus niet hygiënisch, konden pas om 15u30 inchecken ipv 15u wat al laat is en uitchecken al om 10u. Prijs kwaliteit onder peil. Brasserie, locatie vlakbij zee en zwembad waren wel aangenaam. De accomodatie dus niet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 sept. 2024 par Chrissy, Gestion de l’hôtel
Beste Diana,Bedankt voor uw review en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. We begrijpen dat het later inchecken door omstandigheden al vervelend was en betreuren het dat dit bij aankomst niet soepel verliep. Onze excuses hiervoor.We waarderen uw opmerkingen over de schoonmaak en nemen deze serieus. We zullen dit met ons schoonmaakteam bespreken om ervoor te zorgen dat dit wordt verbeterd. Wat betreft de in- en uitchecktijden, proberen we een balans te vinden om de kamers grondig gereed te maken voor nieuwe gasten, maar we begrijpen dat dit soms minder prettig kan uitpakken.We zijn blij dat u van de brasserie, de locatie en het zwembad heeft kunnen genieten, en hopen dat dit alsnog wat positieve herinneringen heeft opgeleverd.Hartelijk dank voor uw feedback. We streven ernaar om onze service te verbeteren en hopen u in de toekomst een betere ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet,