Note fondée sur 763 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 24 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 juill. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Staff was very helpful and kind! Friendly area
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Staff was good respectful and helpful but there was construction going on around hard to get too
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Bryan, Thank you for your feedback. We appreciate your positive comments about our staff's professionalism and helpfulness. However, we apologize for the inconvenience caused by the nearby construction, which impacted accessibility during your stay. We understand the importance of a peaceful environment for our guests and regret any disruption this may have caused. Please be assured that we are addressing these concerns to minimize inconvenience in the future. We value your feedback and hope to welcome you back for a more enjoyable experience.Sincerely,Hotel Management
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Staff was friendly and building need upgrades. Our room had an odor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 juill. 2024 par Hotel Management , Gestion de l’hôtel
Dear Barbara, Thank you for your feedback. We appreciate your kind words about our friendly staff. However, we apologize for the odor in your room and any inconvenience caused. Ensuring a comfortable and pleasant stay is important to us, and we are addressing this issue with our housekeeping team to ensure improvements. Your comments about upgrades are noted, and we are continuously working to enhance our facilities. We appreciate your understanding and hope to welcome you back to Extended Stay America for a more satisfactory experience in the future.Sincerely,Hotel Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
Whoop Whoop Sweet
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 juill. 2024 sur Expedia