Note fondée sur 723 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
Very comfortable
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
The rooms were average sized, just like a red roof inn. I expected a bit more for $200 a night. Also the $50 deposit that I have to wait to get back really rubbed me wrong. Breakfast is $13, everyone else is free. The bed was like sleeping on plywood, kept waking up. Walls and floors are paper thin, could hear everything upstairs. I wont go back.... But the girl who checked us in was super nice and did her job very well!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Hotel staff were very accommodating and professional. Veronica the server at breakfast is so efficient and friendly. Seemed she worked double shifts with a smile. Front desk clerks watched me walk to the regional bus stop in the wee hours of the morning. Just to be reassuringly safe. The hotel was busy with wedding events revelry so it was a tad noisy.
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Expedia
it was wonderful!
par un voyageur
Publié le 4 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Hotels
par un voyageur de St. Louis
Publié le 27 juill. 2024 sur Expedia
Quality accommodations.
par un voyageur
Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Expedia
Muy serviciales y atentos!!!!
par un voyageur
Good hotel
Publié le 21 juill. 2024 sur HotelsHotel was a bit dirty with overflowing trash and wet, grassy floors in the elevator from the day, but overall was clean. Room was nice and service was good.