Note fondée sur 929 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
77 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mai 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2023 par Sharma RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Camille,Thank you for taking a moment to leave a review. The staff at the RED ROOF INN ROCKFORD EAST - CASINO DISTRICT and I appreciate your 5/5 score following your stay. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. Your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,SharmaRed Roof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Hotel Sale

Publié le 13 juill. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Road trip 2019

Publié le 5 juin 2019 sur Hotels
Road trip de Montréal à Yellowstone
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, we look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we think next visit will be a 10 out of 10.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us, we look forward to you next visit.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
We are sorry we were not a 10 out of 10 this visit, we hope you have a better stay next time.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Even thing was good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
We really appreciate your positive feedback and look forward to your next visit.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
It was a convenient place to stay and pet stay was free, which was great! The room was clean surrounding areas. The only issue was the room AC vent was blowing out a horrible smell. So, we had to spray the room to take the smell. Not sure if the vents need to be cleaned, but it smelled bad.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
We are very sorry that there was any outside smell that the AC brought in. We hope you stay with us again in the future.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Bed was comfortable, very clean, tv does need better channels especially with sports coming up this Fall, love the location, easy access to dining and new Hard Rock Casino opening soon , easy parking right outside your door , ice and vending is a walk but overall a nice clean place!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Michael Smith General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for the feedback. We appreciate you staying with us and look forward to your next visit.