Note fondée sur 371 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 23 mai 2018 sur Hotels
par un voyageur de Bourg Saint Andeol, France
Juste pour couper la route.
Publié le 5 oct. 2016 sur Expedia
Pour : Chambre spacieuse, mais propreté limite. Des frais de ménage seront facturés ( 200 $ de caution !!) si la chambre doit être nettoyée!!!
Contre : Ménage imparfait, moquette tâchée, terrasse sale, non entretenue.
Emplacement : En bordure de Highway.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 oct. 2016 par Jodie, Gestion de l’hôtel
Hello, Sorry about your experience. I would like to clear up the fact about the $200 Cleaning fee. This ONLY would ever come into effect if you were to smoke inside the room.
You do not need to clean your room before you leave. That is why we have cleaners :)
par meyer
cher pour la prestation
Publié le 19 sept. 2014 sur HotelsLes chambres sont propres mais mal isolees. Le petit dejeuner offert est uniquement 2 tranches de pains de mie que vous pouvez mettre dans le grille pain de votre chambre donc tres light.
La chambre reste chere pour le service rendu.
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Wotif
The room was a really good size, though the double bed is not comfortable for two people. The location is great, off the Highway heading north out of Rockhampton and parking is very good, with high clearance, outside the room.
We ate at the on site restaurant and the meal was quite good.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you Margaret for the Fantastic rating and great feedback. Just to help Clarify, we only have Queen Beds, No Kings Or Double size Beds available. Hope this helps, thanks again
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Quiet very clean and easy check in
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you Jim for the great feedback and awesome rating, really appreciated. Thanks again
par un voyageur
Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Thanks so much, really appreciating the kind rating. Thanks again Lee
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Budget accommodation wouldn’t pay more
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you for the feedback and just fortunate that you didn't pay anymore? Thanks again
par un voyageur
Publié le 26 sept. 2024 sur Wotif
Good clean accommodation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Thank you Corey for the awesome Rating and kind comments, really appreciated. Thanks again
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Wotif
Good and comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Hi Ray, cheers, Really grateful for the great Rating and kind comments. Hope to help with any future Travels again. Thanks again
par un voyageur
Publié le 25 sept. 2024 sur Hotels
We had a pleasant 1 night stay here, staff friendly and helpful.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2024 par CAPMOTEL, Gestion de l’hôtel
Wow, awesome. Hi Janine, appreciating the fantastic feedback and great Rating, thanks again