Note fondée sur 446 évaluations de clients
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3,3 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Terrible !
Publié le 21 août 2024 sur HotelsTerrible, le prix affiché sur hôtel.com était de 115$, finalement quand je suis arrivé sur place (avec payment sur place), l’hôtel m’a demandé de payer 135$ car le prix hôtel.com n’incluait pas les “frais de service”…
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Rp, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn & Suites Rockingham.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding your recent visit. I have shared your feedback to better handle these types of situations differently in the future.Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.
par un voyageur
Publié le 1 déc. 2024
The property is under construction!
It is filthy. The beds are horrible!!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The wifi was a bit of an issue but overall a good experience.
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
falling apart!
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Breakfast needs to be better. Rooms ok and staff friendly
par un voyageur
Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
The room smelled terrible. Mildew or mold. My husband is allergic to mold. He sneezed and coughed all night. It was not good. Couldnt wait to leave! Will never stay there again!
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
We didnt like the dirtyness.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
We weren't very happy with the property. The room was old and drab. N9t the best location, breakfast was poor.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Rp, Gestion de l’hôtel
Dear Jennifer,Thank you for taking the time to complete our online survey regarding your recent stay at Quality Inn & Suites Rockingham.Allow me to apologize on behalf of our hotel for failing to meet your expectations regarding your recent visit. I have shared your feedback to better handle these types of situations differently in the future. Again, thank you for your time and valuable feedback. We hope for another opportunity to properly host you in the future.Kind regards,