Note fondée sur 922 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Piscine fermé, l hotel n'avait pas payé la taxe
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello bruno,Nous sommes dsols d'apprendre que la piscine tait ferme pendant votre sjour. Pour toute question concernant les taxes, veuillez contacter directement la direction de l'htel. Nous esprons cependant que vous avez pass un agrable sjour par ailleurs.
par un voyageur
Publié le 29 juill. 2024 sur Expedia
Bon séjour ,
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 juill. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stella,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments and will share them with our team for further review. Should you have any questions or concerns, please don't hesitate to reach out to our management team. We look forward to the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
Hotel désuet, les chambres ont vraiment besoin d'un peu d'amour! Le personnel n'est pas accueillant et le petit déjeuner est minimaliste.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jean Raynald, We appreciate your feedback and regret to learn of the issues you encountered. Please know that we take all guest comments seriously and will address your concerns accordingly. Your satisfaction is our top priority, and we strive to improve our services continuously. Thank you for sharing your experience with us.
par un voyageur
Publié le 5 mai 2023 sur Expedia
Personnel très accueillant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Luminita,Thank you for your kind feedback regarding our friendly staff. We strive to provide a warm and welcoming experience to all our guests. We appreciate your recognition and hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
par un voyageur
Petit hôtel pratique et efficace
Publié le 24 juin 2018 sur HotelsHôtel agréable pour une halte de quelques jours. Les chambres sont correctement équipées, est un peu daté mais propre et en bon état. La proximité du Radisson permet de disposer d'un restaurant, d'un bar et d'une piscine. De nombreuses places de parking gratuites. Petit déjeuner correct. Personnel aimable, courtois et professionnel. Wifi de bonne qualité. Avantage appréciable connexion sur l'Interstate immédiate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 juin 2018 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe,
It's always a pleasure hearing from our guests. We're delighted our clean, well-appointed rooms were just what you were looking for and that our location worked well for your needs. Our friendly staff wants all our guests to feel at home and will be glad you appreciated their efforts. It's also great to hear that you appreciated our easily accessible parking and steady WiFi. If your travels bring you back to the area, we'd be happy to host you again.
Sleep Inn Management
par ARNAUD
Publié le 10 août 2017 sur Hotels
par un voyageur
GOOD
Publié le 2 nov. 2016 sur HotelsRESERVECETTE HOTEL POUR DORMIR UNE NUIT
par un voyageur de Laval, quebec.
Publié le 2 oct. 2016 sur Hotels
Hotel tres correct pour le prix. A 5 min en auto de la (derniere) station de metro (35 min pour centre ville). Irritant: matelas inconfortables dans notre chambrel
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2024
The room was listed as having a queen size bed but had only a double. Personal effects of the last guest were still in the drawers. The bathroom trash can had an empty beer can. There was only one set of towels even though we booked it for two people. (We were able to get more towels from the front desk).
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Frederick, We apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Your feedback will be shared with the team to ensure room standards are met. We appreciate you bringing this to our attention for improvement.
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2024
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 nov. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Cristina,We're delighted to hear you had an excellent stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another wonderful experience at our hotel.