Note fondée sur 483 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Sainte-Julienne, Canada
Publié le 26 mars 2019 sur Expedia
Le personnel est sympatique et excellent service à la clientèle. La propreté dans les couloirs, (dégat d'eau) et les tapis sont a renouveller.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2019 par Jerry, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking time to provide us feedback about your recent stay. Last years' rains caused some issues with water damage, which will be addressed soon. I'm glad you found the staff friendly and helpful.
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
we apologize for any inconvenience. thank you for your review.
par un voyageur
Publié le 7 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!
par un voyageur de SANDUSKY
Publié le 30 août 2024
Carpeting throughout needs updated, but room was clean and bed was comfortable. Staff very friendly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!
par un voyageur
Publié le 28 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!
par un voyageur
Publié le 23 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par RM, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feedback!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! we will pay more attention
par un voyageur
Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Perfect getaway for me and my girlfriend to spend a wild time together
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 août 2024 par RM, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your feedback!
par un voyageur
Hotel Hell Do Not Stay Here!***BedBugs***
Publié le 10 août 2024 sur Hotels****BEDBUGS******Worst Hotel I have ever set foot in. This place should be condemned. Please look into another Hotel and not risk getting bedbugs. When I walked in to our room which was 217 there were blood stains on sheets, pillows, the walls and the room kept getting worse as I looked under the cushions of the couch and the bed and etc….the employee showed me another room and it was just as dirty . He said the owner would refund me in the morning so I left and went to the Holiday Inn which I definitely recommend . The next day I called about my refund and the rude woman said they had me on camera in the hotel room going through it for ten minutes and finding no bed bugs so they would no let be refunding me. I do question how they had me on camera … do they have secret cameras in the rooms? I decided to go down to the hotel and see if I could find the owner so I could get my refund as promised before. Upon entering the hotel I started recording with one phone and tried to show the lady at the desk the video of the night employee saying I would get a refund however she said it doesn’t matter what he says he ain’t the owner. The owner finally came out and after arguing with me he said he would refund me but I’d have to contact the third party I book through so I did . Then the owner told them he would not be refunding me so he lied on video .Finally after threatening to sue the owner he issued the refund. Good for him because I was so ready to go to court over this. *BEDBUGS*
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par rm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your positive feed back!