Note fondée sur 918 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,8 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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3 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 juill. 2024 sur Expedia
Prix très élevé pour la qualité offerte: machines à glaces brisées, tapis sales, chambres plus ou moins bien insonorisées.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Valerie,Thank you for sharing your feedback. We apologize for the issues you encountered during your stay, such as the broken ice machines, dirty carpets, and soundproofing concerns. Your comments are important to us, and we will address these areas to improve our quality and service.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 avr. 2024 sur Expedia
Je nais pas été à cause d’un accident impossible d’accès avant plusieurs heures jais réservé à smithfield
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 avr. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Danny,We apologize for the confusion and appreciate your comments. Please reach out to us at the property if you need further assistance. Thank you.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 janv. 2024 sur Expedia
Chambres malpropres et en très mauvais état. N’y allez surtout pas.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 janv. 2024 par General Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Isabelle,Thank you for sharing your thoughts on your recent stay. We're disappointed to hear about your experience, and we'll address these issues to improve. Your comfort remains our priority, and we'd love the opportunity to provide you with a better stay.
5 sur 5
par un voyageur de Mont-Tremblant

Publié le 12 janv. 2024 sur Expedia
Good quality vs price
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2024 par AGM, Gestion de l’hôtel
Dear Martin,We are glad you enjoyed your stay. Come back and see us again!
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 déc. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2022 sur Expedia
.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 nov. 2022 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Julie,We're thrilled to know that you enjoyed your time with us at DoubleTree by Hilton Hotel Rocky Mount! We trust that everything was in order for your stay, and we hope you'll consider coming back to stay with us again later down the road.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2022 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 nov. 2021 sur Expedia
La propreté laissait à désirer, trouvé un diachylon usé sur le plancher de la salle de bain et il y avait 3 tâches de sang sur le siège de toilette, les meubles de la chambre sont défraîchis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 nov. 2021 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Gilles, Thank you for being our guest in Rocky Mount. We're very sorry to hear about aspects that fell short of your expectations and ours. Please notify the front desk next time if anything is amiss with your stay so we can address cleanliness while you're here. We'll discuss your findings with housekeeping to improve going forward.
5 sur 5
par un voyageur de la prairie

Publié le 30 mars 2019 sur Expedia
Rapidité check in. Politesse du personnel à la réception. Propreté de la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 avr. 2019 par General Manager, Gestion de l’hôtel
We love reading about our guests' experiences and truly appreciate your encouraging review! It pleases us to see that you enjoyed our quick check-in, friendly service, and clean rooms. From all of us here at DoubleTree by Hilton Hotel Rocky Mount, we're grateful for your business and would be delighted to have you back soon.