Note fondée sur 563 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 7 avr. 2024 sur Expedia
Propreté et service courtois et rapide
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir choisi notre établissement et d'avoir partagé votre expérience positive avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié la propreté de notre hôtel ainsi que notre service courtois et rapide. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et nous sommes heureux d'avoir répondu à vos attentes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite dans la région. Nous serions ravis de rendre votre séjour encore plus agréable.
par un voyageur
Publié le 1 nov. 2023 sur Expedia
Very good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback about your time spent at the Fairfield Inn & Suites by Marriott in Rocky Mount, NC. We're pleased to hear that you had a very good experience during your stay.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your positive comments. If you have any specific preferences or requests for your next visit, please don't hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back in the future.Thank you for choosing our hotel, and we can't wait to provide you with another enjoyable experience.
par un voyageur
Publié le 31 oct. 2023 sur Expedia
On aurait apprécier avoir deux chaises ou un fauteuil pour s’assoir dans la chambre.
Petit déjeuner ordinaire, pas de pain blanc, plus de café
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2023 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions d'avoir partagé votre expérience à notre hôtel. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié votre séjour, mais nous sommes désolés d'apprendre que certains aspects ne sont pas entièrement à la hauteur de vos attentes.Nous prenons note de votre suggestion concernant le nombre de chaises ou la présence d'un fauteuil dans la chambre. Votre confort est important pour nous, et nous examinerons la possibilité d'améliorer cet aspect pour nos futurs clients.Nous nous excusons également pour les inconvénients liés au petit-déjeuner. Votre retour est précieux, et nous veillerons à faire les ajustements nécessaires pour offrir une expérience plus complète à nos clients.Nous espérons avoir l'opportunité de vous accueillir à nouveau à l'avenir. Merci d'avoir choisi notre hôtel, et nous avons hâte de vous offrir une expérience encore plus agréable lors de votre prochaine visite.
par un voyageur
Publié le 14 mars 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mars 2023 par Rodney Powell, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,Thank you for patronizing our property! We are so delighted to have hosted you here in the city of Rocky Mount, where Business Meets Opportunity; and we appreciate you providing your feedback on our Guest Survey. We’re all ecstatic that we could ensure an enriching and pleasant stay during your visit, and provide good southern hospitality to you!We look forward to welcoming you back to Fairfield Inn & Suites in the near future! See you soon!Sincerely,Rodney PowellOperations Manager
par un voyageur
Publié le 26 déc. 2022 sur Expedia
Personnel accueillant et efficace
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 déc. 2022 par Rodney Powell, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,On behalf of the entire staff, I want to thank you for giving a great review of our property.It makes us feel good to receive positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared throughout the hotel as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback. Have a Merry Christmas and Happy New Year!Sincerely,Rodney PowellOperations Manager
par un voyageur de St-eustache
Publié le 2 août 2022 sur Expedia
Les chambres sont belles, nous avions une chambre pour 5.
Attention le site Expédia dit déjeuner de 6:00 à 9:30 tous les jours, mais ce n’est pas le cas.
Nous sommes arrivés au déjeuner à 9:05 et tout était fermé on s’est fait dire que la semaine le déjeuner ferme à 9:00 et non 9:30, mais le personnel nous a permis de manger, le choix est assez restreint, mais tout de même correct.
par un voyageur
Publié le 11 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2022 par Rodney Powell, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
Thank you so much for choosing to lodge at our property and submit a rating based upon your experiences here.
We hope that you will be back to lodge with us in the future and help us improve upon delivering great guest experiences.
We are committed to offering superb hospitality so that you'll continue to lodge here. See you soon!
Sincerely,
Rodney Powell
Operations Manager
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2022 sur Expedia
Tres propre ♥️
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 janv. 2022 par Rodney Powell, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Fairfield Inn & Suites Rocky Mount.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback and thank you for choosing to lodge with us.
Safe travels!
Sincerely,
Guest Service Operations Manager
par un voyageur de Whiteville
Publié le 7 oct. 2024 sur Expedia
Front desk staff and breakfast need improvement!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your thoughts about your recent stay with us. We're glad you took the time to provide feedback, as it helps us identify areas that need improvement.We’re sorry to hear that our front desk staff and breakfast offerings did not meet your expectations. We strive to provide excellent service and a satisfying dining experience for all our guests, and it's clear we fell short during your visit. Your comments will be taken to heart, and we'll work on enhancing our staff training and breakfast selection.We appreciate your input and hope to have the opportunity to serve you better in the future.
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Easy to find, near several restaurants, lots of parking. Breakfast was very limited. No cream cheese for the bagels, coffee was terrible and no butter for muffins (just some cheap butter spread). Also 6 toppings for the instant oatmeal --? At least get real oatmeal.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Hotel General Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback about your recent stay. We’re glad to hear you found our location easy to access, with ample parking and nearby dining options. However, we apologize for the shortcomings you experienced during breakfast. Your comments about the cream cheese, coffee quality, and oatmeal toppings are invaluable, and we will share them with our team to improve our offerings. We appreciate your input and hope to provide you with a better breakfast experience on your next visit!