Note fondée sur 905 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 8 oct. 2024
Very nice and clean room
par un voyageur de Brentwood
Publié le 2 sept. 2024
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Centrally located. Easy to go out the back way and avoid some of the traffic.
par un voyageur de Paragould
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
The $50 pet fee was reasonable and the staff was very respectful and kind to our recent rescue. It was her first hotel trip.
The room was clean and well kept. The outdoor pool was maintained. Small breakfast area but had the basics - eggs, potato, breads, juices, etc.
Beds were firm but comfortable.
There are plenty of restaurants, shopping, and a movie theater in the area.
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Excellent Breakfast.
par un voyageur
Publié le 7 août 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
Everyone and everything
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par KW, Gestion de l’hôtel
Thank you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our hotel. Please know that your feedback is extremely valuable to us and we will utilize your response to make every guest experience the best it can be. I greatly appreciate your kind words and they will be celebrated with the entire team. If I can be of any assistance to you, please contact me directly. We look forward to being of service to you in the near future. Best regards,Kyle WesterdaleAssistant General ManagerHyatt Place Rogers/Bentonville