Note fondée sur 217 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
83 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 24 sept. 2019 sur Hotels
Un accueil très sympathique dans un endroit très sympathique... pour nous le plus bel hôtel du coin pour le rapport qualité-prix.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 sept. 2019 par Bob, Gestion de l’hôtel
Words cannot express our gratitude for your highly rated comments. We are pleased that you enjoyed our hospitality on your Route 66 trip. "Merci beaucoup" ( Thank you very much)
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2018 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2018 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating.
5 sur 5
par Amélie de Coteau-du-lac

Premier séjour à Rolla

Publié le 25 juill. 2015 sur Hotels
Certains problèmes survenus avec la réservation, mais tout le reste a été géniale. L'Hôtel et la chambre était superbe!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2015 par Bob, Gestion de l’hôtel
We had an issue with this guest due to a language barrier, the issue was about the reservation being already paid for during time of booking, but we eventually convinced the guest that we only collect payment when the guest checks in, and that the Credit card details were asked for by Expedia to guarantee the reservation. I think that you have complimented our hotel and room as being superb. Thank you for your comments.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for giving our property a 5 out of 5 rating.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 juill. 2024 par bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for your 5 out of 5 rating.It means a lot to us.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 mai 2024 sur Expedia
Property looks too old, It does not seems what mentioned in expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Bob , Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments. Yes it’s an old property but we have done our best with the limitations that we have to make the rooms liveable for our guests. We remember that you checked in extremely late, but we would have referred you to a different hotel in town if you would have informed us that you were not happy. For us it is not about just making money but to give our guests the best possible amenities that we can offer. We apologize for our property being “too old”.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 mai 2024 sur Expedia
Property run down room was old equipment is junk TV hardly work just overall a dump not worth it
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
We are disappointed to read your comments. If you had trouble operating the TV, you could have asked for our assistance. Since you asked to be accommodated in a SMOKING ROOM we normally do not install expensive furniture in any of our Smoking rooms. WE have had a lot of guests who have stayed in that particular room and they had no bad experiences.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 avr. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
Thank you for your rating!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 févr. 2024 sur Expedia
Locally owned, reasonable price, close to campus. Friendly owners manage business personally.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 févr. 2024 par Bob, Gestion de l’hôtel
WE thank you for taking your time to write this nice review about our Motel. We have taken great pride in running this Motel for the past 21 years and your comments keeps giving us the motivation to continue to operate this business.