Note fondée sur 67 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,7 sur 5
4,0 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 juin 2024 sur Hotels
Le séjour aurait pu être parfait : hôtel bien localisé, service pratique pour arriver en toute autonomie. En revanche, l’hôtel m’a débité deux fois : une fois en utilisant les coordonnées bancaires renseignées lors du check-in online avant mon arrivée et une fois en me demandant de régler via un lien sum-up car ils n’avaient soit-disant pas reçu mon règlement. Quelle mauvaise surprise en rentrant chez moi et en découvrant le lendemain que mon compte avait définitivement été débité de deux fois 527 euros. Bien sûr l’hôtel ne répond plus via whatsapp. Je compte sur hotels.com pour résoudre au plus vite ce problème.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 8 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Comfortable stay

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The checking was a bit strange but once you get in it’s easy to get in the room. The place is clean and spacious, the bathroom is big and clean, with bidet and a nice spacious shower
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
Good location
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 juill. 2024 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
This is not a hotel, no managment or person to contact when you arrive. We had the worst experience in all out travels around Europe. The lock in the room did not work, it felt down completely to a point we were locked inside the room until another guest hear our help call to get us out. NO MANAGMENT came to help us, so we had to sleep with the door open with fear that next morning we could get trap inside again.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Walkable room in ok location

Publié le 10 juill. 2024 sur Hotels
Relatively easy check in. At first it was confusing but then made sense. We never encountered a single person from the place to interact with. I did text a question and was slow to get a response. Room was a good location, right off the river. A little noisy but not too bad.
3 sur 5
par un voyageur de Easton

Publié le 2 juill. 2024 sur Expedia
It’s not terrible but it’s not luxury either - the luxury word gives you a higher sense of expectations. If you go in with little to no assumptions that are tied to that word you will think it’s ok. The set up is different and the communication could be better but once you get over that hurdle it was fine. They were able to work with me on a late checkin - once contact was made it was great just that beginning part was rough. If you want services and catering then it’s not for you. If you want a good location fairly updated rooms with working A/C and WiFi - then you will be ok with it. If you want more then don’t book it. I found the cleanliness fine but that’s different for everyone. The owner does need catch up on some decorative maintenance to keep the pictures on line matching and they seemed to have listen to feedback about soap and some minor toiletries. Would I stay here again 50/50 depending on pricing.