Note fondée sur 90 évaluations de clients
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2,7 Propreté de la chambre
3,0 Service et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 2 oct. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Neal, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 10 juin 2019 sur Hotels
meme si chambre non fumeur, mon voisin de chambre fumait dans le cadrage de porte. Aussi il y a une cafetière sans affaire pour mettre le filtre, etc... Le lit était tellement mou. La télévision était tellement haute qu'il fallait se casser le cou pour la regarder. Aussi le son était barré et on entendait rien alors c'était comme si on écoutait un TV sans son.
par Emilie
Publié le 23 juill. 2015 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 2 mars 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 nov. 2023 sur Expedia
Room in terrible condition. I don't think this room should be offered for staying.
Outside 35F and no heating in the room!!!! I can't stay second night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 nov. 2023 par Nilesh, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 20 oct. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 oct. 2023 par Neal, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 22 sept. 2023 sur Expedia
Im no liked the room i run the hit water for a 30 minutes the whent start to get hot water its to cold and the heat no working
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2023 par Neal, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2023 par Neal, Gestion de l’hôtel
Thanks
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Expedia
This did give me a chance to attend a film festival that was outstanding. But the hotel room had no water except for a trickle from the sink. There was no water for the shower or for the toilet. I'll let you imagine what that was like. I complained to the clerk, but nothing happened. It cost $220, which in those conditions was an insult.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Eric,We're truly sorry for the extremely disappointing experience you had during your stay. The lack of water in your room is completely unacceptable and not reflective of the standard we strive to provide. We apologize for the inconvenience and discomfort this caused you. Your feedback is important, and we'll address this issue to ensure that such situations are not repeated in the future. We deeply regret that we fell short of meeting your expectations and appreciate you sharing your concerns. We understand your frustration and apologize for any distress caused by these conditions.Sincerely, Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 11 août 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 sept. 2023 par Hotel Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Ivy,Thank you for your stay; however, the 2-star rating is disappointing. Please tell us what made you unhappy so that we can address it. We care about your satisfaction. Please respond.Sincerely,Hotel Manager