Note fondée sur 34 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,2 sur 5
75 % des clients le recommandent
3,3 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels
4 sur 5
par BENSALEM FARID

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 oct. 2013 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 nov. 2024
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 avr. 2023 sur Hotels
This must be one of the worst hostels I've ever been. Also, there was an issue with my booking (I let you guys judge who's right or wrong). Details at the end (long story). Pros: friendly staff (except the manager), good location (next to metro, and supermarket), and in the quiet neighbourhood. Cons: shower: doesn't work and broken. I stayed in two rooms and both have some issues. Noisy: the manager kept checking people in after midnight, in and out of the room several times. Room: no ladder for the 8-bed mixed room; they provided one chair for me to climb up (a chair is not high enough and very slippery). Issue: Both hostelworld and hotels had the same price for 6 bed mixed dorm, and I booked through hotels for point accumulation for 3 nights. When I checked in, they didn't have my reservation, so the male reception (very apologetic) moved me to 8 bed temporarily, and said would moved me the next day. No availability next day. But, on my last night, the female reception said I could now moved to 6 bed one. I said it's unfair as I paid 6-bed from beginning, and there is no point of moving on my last night, and I asked to be refunded for the difference. The manager came and said my booking didn't specify how many beds (yup, this is hotels.com fault), and said it's my fault not booking through hostelworld. So, my argument is so the hostel can put you to another room regardless of how much you paid, and not on the equivalent value of
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 oct. 2022 sur Expedia
Sin duda el equipo que trabaja y la gente que se aloja en el hostel hacen que la estadía sea muy buena
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Grazie mille
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2022 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thanks a lot for your stay. Hope to see you again soon
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 juill. 2022 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 févr. 2020 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 mai 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2019 par m., Gestion de l’hôtel
tks
2 sur 5
par un voyageur

Pierino colpisce ancora

Publié le 26 avr. 2019 sur Hotels
Sembrava una camerata militare anni 70, come quelle tipiche dei film del mitico Alvaro.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2019 par M., Gestion de l’hôtel
Ciao Manuel, siamo un Ostello della Gioventù, e quindi certamente abbiamo camerate con letti a castello (come tutti gli ostelli del mondo). Le camere hanno tutte il bagno privato. Ciao, alla prossima. YSH Staff